V Bratislave vzniklo nové kreatívne štúdio. Tvoria ho seniorní ľudia z brandže a ich ambíciou je budovať na bohatých skúsenostiach. Klientom vedia väčšinu potrieb uspokojiť z interných zdrojov.
Základ tvorí trojica kreatívcov, ktorých mená nie sú v slovenskej reklame a marketingu neznáme. Ideamaker Šimon Škoviera je kreatívnym a strategickým lídrom agentúry. Predtým pôsobil ako copywriter v agentúrach Mayer Mccann Ericksonn, Made By Vaculík a Core4. V slovenskom Creu zakladal a viedol digitálne oddelenie, neskôr bol aj hlavným kreatívnym riaditeľom.
Jadro dopĺňajú social media špecialista Adam Tkáčik a art director Tomáš Krajčík, ktorí naposledy pôsobili v agentúre Creo/Young&Rubicam.
“Autentik je pre nás postoj k reklame, ku kolegom, aj ku klientom,” povedal Šimon Škoviera, “Názov perfektne vystihuje našu filozofiu, aj to, aké brandy chceme budovať. Žiaľ, v našej brandži je veľa vecí, ktoré nie sú úplne košér a počas zastávok v slovenských reklamkách sme mnohé spoznali na vlastnej koži. Ale aj vďaka tomu sme si ujasnili, že chceme reklamu robiť podľa vlastných hodnôt, podľa vlastných pravidiel a podľa vlastného morálneho kompasu.”
Autentik sa bude venovať integrovanej komunikácii a delenie na offline a online štúdio vníma ako zastarané. “Prvoradá je pre nás unikátna idea postavená na silnom strategickom základe a podloženom insighte,” uviedol Šimon, “Vhodné kanály a ich konkrétne využitie sú až následný krok.” Pre značky majú pripravené aj špeciálne brandové kartičky, ktoré im pomôžu nájsť vlastný positioning a identitu.
Nové kreatívne štúdio Autentik považuje za svoju výhodu najmä veľké skúsenosti od webdizajnu, cez sociálne siete, až po veľké 360-stupňové kampane, vďaka čomu v ňom klienti nájdu zastrešenie väčšiny svojich potrieb na internej úrovni. Štúdio funguje od začiatku tohto roka a spustilo už aj prvé kampane, napr. pre novú značku mäsiarstiev Starý Mäsiar, reštauráciu Chuťovka či Slovenskú katolícku charitu.