Značka Kinder spoločnosti Ferrero tento rok oslavuje svoje narodeniny. Už 50 rokov ho obľubujú malý aj veľký milovníci čokolády. Kinderko oslávi päťdesiatiny špeciálnym narodeninovým logom, ktoré sa objaví na výrobkoch.
Kampaň k oslavám jubilea bude počas celého roku 2018 prebiehať v miestach predaja, prostredníctvom TV reklamy, online formátov a sociálnych sietí. K dispozícii bude takisto špeciálna edícia výrobkov Kinder.
Okrem toho sa rozhodla, že začne plniť veľké sny, a to nielen deťom, ale aj dospelým! Stretnúť sa s filmovou či športovou hviezdou, prežiť deň v Disneylande, alebo ošetrovať zvieratá v zoo? Nielen z týchto zážitkov, ale i z desiatok dalších si môžu vyberať všetci milovníci Kinder. Meniť želania na realitu začína značka už teraz v máji a posledný šťastlivec bude vylosovaný 14. októbra 2018. A aby bola oslava skutočne veľkolepá, splnených želaní rozdá Kinder až päťdesiat!
Príbeh Kinderka
Príbeh značky Kinder začína v roku 1968 v malom talianskom meste Alba. Práve tu sa zrodila myšlienka, z ktorej vznikla značka Kinder, tak ako ju poznáme dnes. Michele Ferrero chcel vytvoriť čokoládu určenú pre deti, v ktorej bude viac mlieka a menej kakaa a ktorú by milovali deti aj ich mamičky.
Odvtedy prišla značka Kinder s receptúrami, ktoré si obľúbili deti aj ich rodičia, a ktoré sú postavené na všetkom dobrom, čo mlieko zabalené do malých porcií môže ponúknuť.
V súčasnosti je značka Kinder dostupná v 125 krajinách sveta a oslavuje už 50. narodeniny s milovníkmi čokolády.
K neodmysliteľným výrobkom značky patrí napríklad vajíčko s prekvapením Kinder Surprise, Kinder Chocolate alebo Kinder Bueno a mnoho ďalších dobrôt.