Spoločnosť PepsiCo odštartovala marketingovú podporu pečených čipsov značky Lay´s Oven Baked. Novinku uviedla spoločnosť na slovenský trh v reakcii na rastúci dôraz na zdravý životný štýl. Hlavným komunikačným odkazom je „Skvelá chuť, o 50 % menej tuku.“
Kampaň bude popri televízii viditeľná tiež v online prostredí a instore. V rámci sociálnych sietí je značka aktívna najmä na svojom lokálnom facebookovom profile a Instagrame. V rámci kampane je realizovaná i digitálna aktivácia, ktorá bude mať okrem sociálnych kanálov presah aj do online prostredia.
„V premiérovej kampani predstavujeme nové pečené čipsy Lay´s Oven Baked ako ideálny variant čipsov pre ľudí, ktorí hľadajú zachovaný chuťový profil s nižším obsahom tuku. Chceme tím posilňovať, ako vnímanie značky Lay´s, tak i začať budovať pevnú pozíciu novej kategórie čipsov na trhu,“ uviedla Hana Plešmídová, brand manažérka kategórie snakov spoločnosti PepsiCo s tím, že kampaň mieri na rozrastajúcu sa skupinu zákazníkov, ktorí berú ohľad na zdravší životný štýl, no zároveň sa nechcú vzdať svojich obľúbených pochutín.
Vizitka kampane:
Timing: 2-3/2018
Mediálne nasadenie: TV, online, sociálne siete, PR, Instore, sampling
Digitálna agentúra: 2Fresh
Produkčná agentúra: Mark BBDO