Lidl zvýši svoje mzdové náklady o osem miliónov eur. Zvýšenie platu sa od 1. januára 2022 týka zamestnancov predajní a skladov logistických centier.
„Naše zamestnankyne a zamestnanci z predajní a logistických centier stoja dlhé mesiace v prvej línii, nemajú možnosť pracovať z domu, pracujú bez ohľadu na aktuálnu pandemickú situáciu, dokonca aj počas tvrdého lockdownu, s cieľom zabezpečiť zásobovanie obyvateľov potravinami. Zaslúžia si, aby sme našu vďaku vyjadrili aj konkrétnymi krokmi a preto sme sa rozhodli zvýšiť im plat od 01.01.2022,“ vysvetlil aktuálny krok Lidla generálny riaditeľ Matúš Gála a dodal: „Sme presvedčení, že najväčší zmysel majú koncepčné kroky, a preto sme namiesto jednorazovej odmeny či trinásteho platu zvolili cestu zvýšenia základnej mzdy. Záväzok zvýšených platov je trvalý a platný bez ohľadu na vývoj pandémie.“
Lidl je, podľa Róberta Flachbart, konateľa Lidl Slovenská republika zodpovedného za rezort predaja a logistiky, najlepšie platiaci reťazec na trhu, pričom každý zamestnanec už pri podpise zmluvy pozná vývoj svojej mzdy na najbližšie štyri roky a automaticky ponúka zmluvy na dobu neurčitú. Plný pracovný úväzok v predajniach Lidl je pritom 38,75 h týždenne. „Základný cieľ našej stratégie odmeňovania zostáva nezmenený, chceme našim kolegyniam a kolegom v predajniach a logistických centrách ponúkať najatraktívnejšie platové ohodnotenie v segmente.“
Aktuálne zvyšovanie platov Lidl komunikuje kampaňou Šťastný nový plat, v ktorej vystupujú reálni zamestnanci diskontu. Kampaň prebieha v online, OOH a na mieste predaja a potrvá do konca januára 2022.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Šťastný nový plat
Klient: LIDL Slovenská republika, v.o.s.
Reklamná agentúra: Róbert Slovák a jeho priatelia
Kreatívny riaditeľ: Róbert Slovák
Art director: Lucia Čermáková
Copywriter: Miroslava Straková, Silvia Gašparcová
Account Manager: Natália Šebová