Spoločnosť Coca-Cola predstavila limitovanú edíciu plechoviek s dizajnom desiatich olympijských športov. Súčasťou edície je plechovka so siluetou a podpisom slovenskej lyžiarky Veroniky Zuzulovej.
Plechovky s podpisom Veroniky budú v predaji v samostatnom balení v objeme 250 ml ako aj 330 ml, ako súčasť rodinného balenia štyroch a šiestich kusov, spoločne s ďalšími vybranými športami.
Reklamná kampaň Coca-Coly sa totižto okrem televízie a digitálnych aktivít zameria na sociálne médiá, kde sa do komunikácie zapojí množstvo influencerov z rôznych odborov na čele s Veronikou, podporenou ďalšími športovcami zimných a letných disciplín.
Špeciálne pre Slovensko pripravila Coca-Cola súťaž o trendy dupačky v červenobielej kombinácií. Zapojiť sa môžu všetci fanúšikovia značky, ktorí od 9. do 23. februára nahrajú na instagramový účet Coca-Coly Instastory, ako povzbudzujú a dajú hashtag #vodnevnoci. Počas celej kampane Coca-Cola rozdá medzi fanúšikmi celkovo 100 dupačiek z limitovanej edície.