StoryEditorMarketer's View: Rola Lišiaka sa mení. Z otca rodiny sa stal expert
Hovorí Daša Matušíková, riaditeľka úseku marketingu Prvej stavebnej sporiteľne.
Ste takmer dva roky vo funkcii. Aké marketingové nástroje považujete pre PSS za najefektívnejšie?
Samozrejme, je to efektívny mix všetkých dostupných nástrojov. Vždy ide o to, nájsť tie správne puzzle, ktoré v konečnom dôsledku vyskladajú potrebný obrázok. V PSS sme prenastavili mediálne offline stratégie a veľmi efektívne sme začali pracovať s online a lead manažmentom.
Nedávno ste uviedli nový koncept komunikácie, ktorý predstavuje Lišiaka ako experta na financovani...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2022-02-07 17:17:59 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Práve v čase pandémie potrebuje spotrebiteľ usmerniť
02 - Modified: 2022-02-07 17:18:11 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Push the button. To sú nové možnosti, ktoré prinášame
03 - Modified: 2021-11-25 11:00:10 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Pandémia je veľkou skúškou stability
01 - Modified: 2024-01-22 13:11:08 - Feat.: - Title: PSS svoju novú kampaň postavila na výrazných individualitách
02 - Modified: 2023-10-03 07:07:36 - Feat.: - Title: PSS zvyšuje úrokový bonus a spúšťa novú kampaň na podporu sporenia
03 - Modified: 2023-07-06 07:20:35 - Feat.: - Title: PSS prichádza s netradičnou metalovou náborovou kampaňou
04 - Modified: 2023-05-05 14:06:23 - Feat.: - Title: PSS spustila novú kampaň na podporu sporenia
05 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa)