Novú marketingovú stratégiu a víziu pre všetky produktové rady známej potravinárskej spoločnosti Ryba Žilina vypracovala brandingová agentúra Generations.
Generations zastreší od 1. februára aj komunikáciu všetkých značiek spoločnosti Ryba Žilina.
„Generations išla do hĺbky, nezamerala sa iba na komunikáciu, ale na základe marketingového auditu zadefinovala jasnú víziu, ktorú transformovala do celého portfólia našich značiek. Verím, že naša spolupráca prinesie výsledky, ktoré sme si zadefinovali,“ hovorí Michal Britvík, generálny riaditeľ spoločnosti Ryba Žilina.
„K Rybe Žilina máme dlhodobo srdcový a osobný vzťah. Táto spolupráca je pre nás výzvou, pretože ciele sú vždy maximálne. Zjednotiť zamestnancov okolo novej silnej vízie, upevniť a zvýšiť svoje postavenie na trhu a pokúsiť sa úspešne dostať na zahraničné trhy, to sú výzvy aké máme radi. Tešíme sa dôvere a oceneniu nášho know-how pri budovaní značiek,“ hovorí Daniel Bradáč z agentúry Generations.