Spoločnosť AVON Cosmetics sa už viac ako 20 rokov venuje problematike rakoviny prsníka. Prostredníctvom množstva aktivít bojuje za zdravé prsia.
Teraz prichádza so zmenou súvisiacou s jej charitatívnym projektom. Kozmetická spoločnosť prichádza so zmenou loga a názvu projektu, pod ktorým bude naďalej zastrešovať všetkyaktivity zamerané na boj proti rakovine prsníka.
Z loga zmizne slovo rakovina a nahradí ho cieľ, o ktorý ide nielen spoločnosti AVON, ale aj všetkým ženám, a tým sú ZDRAVÉ PRSIA. Logo AVON – ZDRAVÉ PRSIA tak bude od tohtoročného februára synonymom optimizmu a nádeje! Samotný názov projektu tiež nesie rovnaké posolstvo – AVON za zdravé prsia. Zmenou prešiel aj názov tradičného ružového pochodu, ktorý nadväzuje na názov projektu – AVON Pochod za zdravé prsia.
Zlatica Puškárová, jedna z ambasádoriek, hovorí o dôležitosti projektu: „Páči sa mi ako AVON citlivo otvoril 13 komnatu mnohých žien, originálne zbúral predsudky a ukázal spoločnosti, že táto téma vôbec nemusí byť tabu. V trápení je najhoršia osamelosť. Aj preto je veľmi sympatické, že mnohým ženám môžeme takto verejne ukázať svoju podporu. Hovorí sa, že kvapka prevencie je viac ako litre medicíny. Odvaha, odvaha, odvaha. Tieto slová ma už roky sprevádzajú a pomáhajú mi hlavne vtedy, kedy mi chýba. Nebojte sa, pýtajte sa. Otázky vám totiž pomôžu prekonať obavy.“