Americký Super Bowl sa blíži a Skittles pri tejto príležitosti opäť prekvapuje. Príjemným spôsobom. Tento rok vymyslel reklamu, ktorú nikto zo širokej verejnosti neuvidí.
Ako prvý zo série spotov uverejnil ten, v ktorom odznie informácia, že reklamu počas 52. ročníka Super Bowl uvidí exkluzívne jediná osoba. Je ňou Marcos Menendez z Californie. Náhodný tínedžerský fanúšik farebných cukríkov.
K dispozícii sú štyri ukážky toho, ako by mohol 60 sekundový spot (ktorý ale nikto neuvidí) vyzerať. Diváci Super Bowl uvidia prostredníctvom livestreamu na stránke Skittles na Facebooku len reakciu tínedžera.
„Pretože niekedy to, čo nemôžete vidieť, je zaujímavejšie ako to, čo môžete,“ odznelo od moderátora, ktorý sprostredkúval informáciu o exkluzivite pripravovanej reklamy.
Pre všetkých ostatných fanúšikov Skittles sú pripravené štyri formy ukážok, ako by mohla reklama vyzerať. Môžete špekulovať o tom, ako by mohla vyzerať, ale aj tak sa to nedozviete.
David Schwimmer je hlavnou postavou v každej zo štyroch ukážok. V každej predstavuje inú postavu. Portál Adweek uviedol, že herec odmietol rozprávať o všetkých detailoch a ďalších scénach, ktoré by sa mohli objaviť v 60 sekundovom spote a poznamenal, že nemôže dovoliť, aby Marcos Menendez vedel, čo sa v reklame udeje predtým, než spot uvidí počas Super Bowl.
Pozrite si teasre, sú naozaj zábavné.
Spoločnosť sa vyjadrila, že v tomto momente nemá absolútne v úmysle reklamu predstaviť viacerým osobám, okrem Marcosa. A stojí si za rozhodnutím ukázať spot len jednej osobe.
Pripomeňte si, ako vyzerala minuloročná reklama v tomto článku.