Tento piatok musí rubrika najnovších reklám jednoznačne patriť Super Bowl reklamám, alebo ich teaserom.
Sviatok reklamy (a tak trochu športu) - americký Super Bowl sa blíži a pre značky, ktoré chcú obetovať balík peňazí za 3O sekundový spot prichádza príležitosť na zviditeľnenie. Zápas sa uskutoční 4. februára.
Cena mediálneho priestoru z roka na rok rastie a tento rok sa vyšplhala na viac ako 5 miliónov dolárov. Do úvahy treba samozrejme brať, že je to počiatočná investícia, len za priestor. Cena reklamy so všetkým sa teda vyšplhá oveľa vyššie.
Pringles predstavil svoj spot „Wow“ ako prvý. Bill Hader v nej objavuje nové chute spojením viacerých príchutí Pringles čipsov.
Febreze reklama bude aj tento rok na kúpeľňovú tému. Minulý rok sa spoločnosť zamerala na to, že s produktom Febreze sa fanúšikovia futbalu počas polčasu môžu vyhnúť nepríjemnému zápachu na wc. Tento rok značka predstaví Davea, ktorého ´wc pachy´ nesmrdia.
Doritos Blaze a Mountain Dew Ice budú mať 60 sekundový spot v ktorom sa objaví repujúci Morgen Freeman, Busta Rhymes, Peter Dinklage a Missy Elliot.
Groupon a Tiffany Haddish spoja v reklame sily a niekoľkokrát užívateľov upozornia, že ak použijú online obchod, podporia lokálny biznis.
Lexus minulý rok počas zápasu predstavil svoje nové vozidlá. Tento rok na svojom spote spolupracoval s Marvel Studios a jeho veľmi očakávaným filmom Black Panther. V dynamickej reklame sa objavia hlavný hrdinovia filmu v luxusných Lexus autách.