Po takmer 20-ročnom paralelnom fungovaní dvoch spoločností - reklamnej agentúry MARK BBDO a konzultantskej spoločnosti United Consultants - sa ich majitelia rozhodli zjednodušiť administratívu a zefektívniť procesy fungovania, aby sa mohli plne koncentrovať na svoj core business – vývoj ideí a nápadov.
Ku koncu roka 2017 tak prikročili k zlúčeniu oboch spoločností, pričom nástupníckou spoločnosťou sa stala spoločnosť MARK BBDO s. r. o.
Ako Stratégie informoval Marian Timoracký, šéf United Consultants, zlúčenie do jednej spoločnosti znamená posilnenie strategického plánovania MARK BBDO a rozšírenie portfólia jej služieb o poradenské činnosti. Poradenstvo sa tak stáva integrálnou súčasťou agentúry.
„Značka United Consultants ostáva zachovaná ako trademark, pod ktorým budú poradenské činnosti naďalej vyvíjané. Voči klientom United Consultants sa okrem IČO a DIČ nič nemení, naopak, priamym prístupom k informačným zdrojom BBDO a sieťovému know-how, sa zvýši odbornosť a kvalita poskytovaných služieb,“ vysvetľuje Marian Timoracký a dodáva: „Najväčšiu výhodu zo spojenia tak budú mať klienti, ktorí majú odteraz možnosť využívať komplexné marketingové služby - od analýzy cez stratégiu až po kreatívne riešenia a implementáciu navrhovaných opatrení v oblasti brand communications a customer experience.“