Slovenská sporiteľňa predstavuje nové šikovné bankovanie George, ktoré je inšpirované užívateľským zážitkom zo sociálnych médií.
George umožňuje jednoducho manažovať rodinné financie v online prostredí. Nový internetbanking je oproti svojmu predchodcovi modernejší, jednoduchší na vyhľadávanie či správu financií a užívateľsky prijateľný pre všetky generácie. George je zároveň digitálna platforma, ktorá bude priebežne prinášať nové služby a vylepšenia. Slovenská sporiteľňa súčasne prináša aj novú mobilnú aplikáciu George Go. Tá nahradí doterajšie aplikácie Účty a Platby. V novom Georgeovi budú mať klienti všetko v jednej aplikácii. Viac sa dozviete v tlačovej správe.
Cieľom kampane je podľa slov Štefana Frimmera, riaditeľa odboru komunikácie a sponzoringu, predstaviť Georgea klientom banky ako nové šikovné bankovanie a motivovať ich k jeho používaniu.
Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: Zaraguza
Režisér: Max Turek
Strategic director: Juraj Pobjecký
Copywriter: Jaroslav Vigh
Art director: Milan Malý
Accoun manager: Marián Záhorec
Produkcia: Protos
Posolstvo kampane: George – nové šikovné bankovanie od SLSP.
Fázy kampane: 1.1.-15.1.2018 -Teasing, od 15.1. - Predstavenie Georgea
Cieľová skupina: Klienti SLSP
Mediamix: TV, Online, OOH, Rádio