StoryEditor

Najnovšie reklamy týždňa: Duracell pomáha v Portoriku po hurikáne a piloti sú posadnutí palacinkami

05.01.2018, 10:20
Autor:
pzpz
To najzaujímavejšie, čo ponúkli spoločnosti v uplynulom týždni.

Nedalo sa inak a preto niekoľko predchádzajúcich piatkových rubrík bolo o vianočných reklamách. Iné sa hádam ani neobjavili. Po Vianociach ale začneme už klasickou ukážkou toho, aké reklamy priniesli počas týždňa spoločnosti. Dúfame, že to budú tie najzaujímavejšie pre vás. 

Volkswagen prišiel s reklamou, v ktorej ukazuje značky iných luxusných áut. Deti v nej pozerajú a snívajú o automobiloch značky Porsche, Ferrari alebo Bugatti. Na konci spotu chlapec prechádza cez cestu zahľadený na strieborné auto a v tom VW Golf vďaka automatickému brzdeniu zastane a nespôsobí tak žiadnu nehodu. Reklama vyzdvihuje message, že s funkciou automatického brzdenia je na cestách o 45 percent menej zranení.

Reklama na reštauráciu s palacinkami Ihop je jednoduchá a zábavná. Účinkujú v nej dvaja piloti, ktorí sú posadnutí palacinkami a žargónové slová v pilotnom priestore lietadla nahrádzajú slovom „pancake=palacinka“. Na konci spotu aj lietadlo s cestujúcimi presmerujú na parkovisko reštaurácie. Nová kampaň je prvou, ktorú pre spoločnosť pripravila kreatívna agentúra Droga5.

Duracell predstavil krátky dokument o Portoriku a jeho situácii po hurikáne Maria. Odtrhlo elektrickú sieť a preto 90 percent ostrova zostalo bez elektriny. Spot ukazuje, ako prebieha každodenný život obyvateľov ostrova. Emotívne video končí tým, že Duracell na „Island Without Power“ rozdá viac ako 2,5 milióna batérií a prispeje tým aspoň k minimálnemu zlepšeniu situácie. Spot je z dielne kreatívnej agentúry W+K New York. Určite sa ho oplatí pozrieť.

Zoznamka Tinder v animovanom príbehu poukazuje na to, že ľudia túžili byť v spojení od pradávna. Sleduje históriu stretávania a randenia, ktorá sa v priebehu času stávala zložitejšou. Internetová zoznamka prišla s konceptom, ktorý je podľa ich slov zameraný viac na ľudí a ich kontakt.

Popri väčšine spotov by sme nemali zabúdať ani na vydarené printové reklamy. Táto je síce z októbra, ale ak sme ju nespomenuli, určite by sme mali. Automobilová spoločnosť Audi mala vydarené vizuály, ktorými promovala dažďové senzory. Na obrázkoch s príšerou pred vami je nápis „ Keď silno prší, veci sa stávajú strašidelnými.“

Audi Audi

01 - Modified: 2020-06-03 09:10:46 - Feat.: - Title: Spoločnosť VWFS vynovila svoj web, dominuje jednoduchosť 02 - Modified: 2019-09-11 08:02:43 - Feat.: - Title: Je to oficiálne. Takto vyzerá nové logo značky Volkswagen 03 - Modified: 2017-09-18 11:28:47 - Feat.: - Title: Volkswagen stavil na King Konga 04 - Modified: 2017-03-23 14:05:13 - Feat.: - Title: Najpredávanejšie značky áut. Tieto novinky uvedú v roku 2017 05 - Modified: 2016-09-19 09:05:12 - Feat.: - Title: Volkswagen na Slovensku tendroval mediálku. K PHD nepôjde
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. november 2024 03:20