Každý zákazník môže podporiť jednorodičov v núdzi a stať sa hrdým chlebodarcom – stačí si len kúpiť chlieb v predajniach BILLA. Taká je hlavná myšlienka novej mediálnej kampane Aj ty môžeš byť hrdinom! spoločnosti BILLA, ktorá zviditeľňuje charitatívny projekt Chlebodarca, v rámci ktorého putuje jeden cent z každého predaného chleba v predajniach BILLA na pomoc ľuďom, ktorí to najviac potrebujú. Ústrednou postavou kampane je Milan Hesek, spokojný zákazník BILLA. „Nie som zdravotník ani požiarnik. Ale som vždy veľmi rád, keď môžem pomôcť. Nielen deťom, ale aj rodičom, ktorí ostali na svoje deti sami,“ hovorí Milan Hesek v novom televíznom spote. V ňom zalepí chlapčekovi rozbité koleno, deťom hrajúcim sa futbal hodí odkotúľanú loptu, mamičke s kočíkom pomôže nastúpiť do autobusu, až si nakoniec do nákupného vozíka v BILLA vloží chlieb a vyzve divákov, aby aj oni pomohli jednorodičom v núdzi.
Okrem televízie bude nová kampaň viditeľná v online médiách, sociálnych sieťach, instore a podporená prostredníctvom PR aktivít. „Projektu Chlebodarca, ktorý už tri roky podáva pomocnú ruku rodinám v núdzi, prikladáme v BILLA veľkú dôležitosť. Do ešte širšieho povedomia ľudí sme sa projekt rozhodli dostať úprimnou kampaňou, s ktorou sa vie stotožniť každý zákazník. Na to, aby pomohli jednorodičom v ťažkej životnej situácii, si stačí iba kúpiť chlieb. Veríme, že nová kampaň vzbudí v predvianočnom období u ľudí pozitívne ohlasy,“ povedala Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA.
Vizitka kampane:
Klient: BILLA s.r.o.
Agentúra: BigKids, s.r.o.
Kreatíva: Zuzana Koszeghy, Jakub Huljak
Account: Peter Potočár, Kristína Kleinová
Produkcia: FILMSERVICE PRODUCTIONS s.r.o.
Režisér: Jonáš Karásek
Herec a Voice-over: Milan Hesek
Hudobné štúdio: K2 zvuk, s. r. o
Hudba: Could I Believe, Mountaintops