Poisťovňa Kooperativa sa v novej vianočnej kampani snaží pomáhať s predchádzaním vianočným zraneniam a škôd v domácnosti. Kampani dominujú tri spoty, ktoré zobrazujú situácie, ktoré sa môžu odohrávať v každej slovenskej domácnosti.
„V Kooperative sme si povedali, že je dobré pripomenúť si bezpečnosť v domácnosti aj počas Vianoc. V snahe o čo najdokonalejšie prípravy sviatkov prichádza k mnohým zraneniam a škodám v domácnosti. Preto sme túto tému priniesli v odľahčenej forme v rámci myšlienky, že Vianoce nemusia byť dokonalé, na to, aby sme si ich užili. V tomto prípade upozorňujeme na prevenciu pred poistnými udalosťami, aj to je úlohou poisťovne,“ uviedol Juraj Mičko, riaditeľ úseku marketingu a komunikácie poisťovne Kooperativa.
„Insight, že si vo vianočnom zhone často koledujeme o malér, vznikol zo zaujímavých štatistík vianočnej úrazovosti. Vianočný perfekcionizmus poznáme napríklad z amerických filmov a úspešne sme ho pochytili aj my, o tom svedčia rôzne poistné udalosti. Niekedy sú až vtipné a niekedy menej. A o tom sú naše spoty,“ dodáva Andrej Csino, Strategy director z CORE4 Advertising.
„Teší nás, že na tejto kampani sa autorsky podpísali aj naši tohtoroční stážisti z marketingových škôl, ktorým náš klient veľkoryso umožnil nahliadnuť do kuchyne a zúčastniť sa aj interných prezentácií v poisťovni,“ dodáva Andrej Csino.
Kampaň produkčne zastrešilo Laurinc Studio a prebieha v digitálnom priestore na YouTube, v displayi a na sociálnych sieťach.
Kredity:
Creative & Strategy Director: Andrej Csino
Copywriter:, Daniel Feranec, Ivana Ondovčíková, Dávid Sontág
Art Director: Anna Schaal
Account manager: Natália Vargová
Produkcia a réžia: Laurinc Studio