APRSR
StoryEditor

Asociácia public relations SR vyhlasuje ďalší ročník súťaže PROKOP

06.12.2021, 11:32
Autor:
(red)(red)
Súťaž o najlepšie PR projekty prináša viacero zmien a noviniek.

Prestížne ocenenie PROKOP 2021, ktorého vyhlasovateľom je Asociácia Public Relations Slovenskej republiky (ARPSR), vstupuje do svojho 12. ročníka a prináša viacero zmien a noviniek. Prihlasovanie PR projektov bude spustené 9. decembra 2021 a odštartujú ho špeciálne raňajky APRSR – esPResso – ako vyhrať PROKOP.

„Zodpovedný prístup PR lídrov v dôsledku pandémie, transformácia komunikácie do onlinu a snaha efektívne sa prispôsobiť zmenám, sa podpísalo na jeho minuloročnej koncepcii, ktorá vyústila do najúspešnejšieho ročníka ocenenia PROKOP. Našou snahou je opäť sa posunúť ďalej a priniesť lídrom v oblasti PR a klientom kvalitný priestor na efektívnu spoluprácu. Aj týmto spôsobom chceme zvýrazniť dôležitosť profesionálnej komunikácie,“ vyjadrila sa Soňa Lexmanová, prezidentka APRSR a Managing Director SKPR STRATEGIES a dodáva: „Cieľom súťaže je prostredníctvom odbornej poroty ohodnotiť najlepšie PR projekty realizované na Slovensku v priebehu uplynulého roka domácimi agentúrami alebo tímami. Nosnými kritériami súťaže sú inovatívnosť, kreativita, preukázateľné výsledky a samozrejme aj etika v komunikácií.“

Aktuálny ročník prináša viacero zmien. Najväčšie sa týkajú jednotlivých kategórií, hodnotenia a možností prihlásenia prác. PR projekty je možné po novom registrovať celkovo do dvoch typov kategórií – Doménových a Špeciálnych, ktoré celkovo zastrešujú 17 podkategórií. „Prečo sme urobili tieto zmeny? Uvedomujeme si, že pre efektívnu komunikáciu je nevyhnutný kvalitný insight a dáta, kreatívna idea, dobrý obsah aj správne zvolené tradičné alebo nové kanály,“ približuje Juraj Caránek, člen prezídia  APRSR a Head of Corporate Team & Partner Seesame. „Uvedomujeme si, že dnešné komunikačné tímy pracujú so širším záberom a zodpovednosťami, ako aj s rôznorodými špecializáciami a to všetko sme zohľadnili v aktuálnych úpravách podmienok súťaže,“ dodáva.

Ďalšou novinkou je, že projekty môže agentúra alebo klient prihlásiť do ľubovoľného počtu kategórií bez obmedzení.

„APRSR tiež udelí ocenenie PR Osobnosť roka, ktorým chce oceňovať tie osobnosti (predovšetkým z radov klientov), ktoré rozumejú hodnote a efektivite PR a prisudzujú PR strategické miesto v komunikačnom mixe. Preto vyzývame zadávateľov, aby nás upozornili na svojich komunikačných špecialistov,“ hovorí Juraj Caránek a dodáva: „Osobnosť je hodnotená v kontexte aktivít a iniciatív v danom roku s prihliadnutím na dlhodobé pôsobenie.“

PR je významná disciplína pri budovaní reputácie spoločnosti a jej  komunikácii. Pre ARPSR je preto dôležité aj prostredníctvom tohto prestížneho ocenenia prezentovať výnimočné projekty s veľkým PR potenciálom. Chceme poukázať na fakt, že súčasťou našej branže je vskutku kvalitná expertíza a skúsení ľudia, ktorí tvoria kampane oceňované aj v zahraničí,“ dodáva Soňa Lexmanová.

Uzávierka prihlášok súťaže PROKOP je 31. januára 2022. O všetkých zmenách súťaže PROKOP  sa bude hovoriť na online esPResse raňajkách.

 

01 - Modified: 2022-04-25 13:47:40 - Feat.: - Title: Poznáme shortlisty SABRE Awards 2022. Najväčšiu šancu má zo Slovenska Seesame 02 - Modified: 2022-04-20 14:12:59 - Feat.: - Title: „Je to ako dotknúť sa hviezd,“ reaguje na ocenenie najúspešnejšej PR agentúry roka Soňa Lexmanová 03 - Modified: 2022-04-11 08:23:16 - Feat.: - Title: Čo si o prácach PROKOP 2021 myslí skúsená porota? 04 - Modified: 2022-04-05 05:28:41 - Feat.: - Title: Toto sú najlepšie špeciálne kampane PROKOP 2021. Ktoré agentúry sa tešia z víťazstva a prečo práve ony? 05 - Modified: 2022-04-05 05:30:14 - Feat.: - Title: Zoznámte sa s víťaznými doménovými kampaňami PROKOP 2021. Čo je ich posolstvom a kto za nimi stojí?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 15:06