Nezisková organizácia Plamienok prichádza prvý raz s kampaňou, ktorá komunikuje stratu blízkeho a smútkovú terapiu pre deti.
Koronavírus obral o rodičov mnohých, no najmä deti potrebujú po takejto strate viac než len povzbudivé slová. Plamienok je tu pre ne, aby im poskytol profesionálnu smútkovú terapiu. Na to však potrebuje pomoc od darcov.
Insight kampane je založený na tom, že deti vyjadrujú svoje emócie inak ako dospelí. Jedným z najčastejších spôsobov je kreslenie.
Videospot nám ukazuje príbeh dievčatka, ktoré si predstavuje normálny život so svojou mamou, aj keď tá už nie je medzi nami.
Produkcia bola pre kreatívny tím čarovným zážitkom. Silné emócie pri nakrúcaní vyvažovala neuveriteľná energia, ktorá vyžarovala z talentovanej hlavnej hrdinky Lucky. Vo svojich piatich rokoch zvládla svoju rolu ako profesionálka a popritom dokázala nahrať aj zložitý voice-over.
Kampaň pobeží od októbra do decembra na sociálnych sieťach a online platformách, pričom deťom môže pomôcť každý.
Vizitka kampane
Creative Director: Alex Strimbeanu
Copywriter: Viliam Šedivý
Art Director: Lukáš Fecko
Stratégia: Patrícia Reichlová
Account: Soňa Dragúňová
Réžia: Juro Zmatek
DOP: Milan Túbl
Animácie: Dominika Koššová
Zvuk: Vahe Grigorjan
Úpravy: Michal Lehocký
Kostýmy: Katarína Šrámeková
MUAH: Martina Krupčíková
Casting: Exit Model Management
Lokácia: Film Location
Produkcia: KIMONO Production
Producent: Marek Wilhalm