Vianoce by neboli Vianocami bez vianočnej reklamy Johna Lewisa, ktorá každý rok prináša emotívny príbeh. Tento rok bude najkrajšie sviatky roka sprevádzať príbeh o priateľstve medzi chlapcom Nathanom a vesmírnou cestovateľkou Skye.
Spot bude mať špeciálnu televíznu premiéru dnes večer o 20:15 počas odovzdávania cien The Pride of Britain 2021 na ITV.
Tohtoročná vianočná reklama má názov Unexpected Guest (Neočakávaný hosť) a sleduje 14-ročného chlapca Nathana, ktorý cestou zo školy zbadá na oblohe zaujímavé blikajúce svetlo a neďaleko svojho domu v lese nájde Skye, vesmírnu cestovateľku, ktorej loď havarovala.
Spočiatku neistý Nathan sa ju rozhodne osloviť a pomôže si pri tom vianočnými svetielkami. Čoskoro sa spriatelia a Nathan pomáha Skye objaviť čaro jej prvých Vianoc. Ukazuje jej svietiace vianočné stromčeky, ponúkne ju sviatočnými koláčmi, spolu pozerajú vianočné filmy a hrajú sa na snehu.
Onedlho však Skye opraví svoju loď a vracia sa domov. Nathan prichádza na poslednú chvíľu, aby sa rozlúčil so svojou novou kamarátkou, kým nastúpi na svoju loď a zamieri k oblohe.
Kampaň pripravila reklamná agentúra adam&eveDDB, ktorá je dlhoročným partnerom značky. Emotívna pieseň, ktorá ju sprevádza, je novou verziou klasickej piesne Philipa Oakeyho a Giorgia Morodera Together in Electric Dreams, ktorú dala do nového šatu začínajúca britská speváčka a skladateľka Loly Young.
Spomínate si na vianočné reklamy John Lewis z posledných rokov?
Britský reťazec obchodných domov John Lewis & Partners spustili svoju prvú vianočnú reklamu v roku 2007. Odvtedy sa v Spojenom kráľovstve stala akousi každoročnou tradíciou a jedným zo signálov, že odpočítavanie do Vianoc sa začalo. Kampane pripravuje od roku 2009 agentúra adam&eve/DDB so sídlom v Londýne.
Minulý rok vo vianočnej kampani John Lewis rozdával lásku a pomoc. Deväť dejových línií v spote Give a Little Love ilustrovalo, ako sa môžu skutky láskavosti, veľké aj malé, množiť a pozitívne ovplyvniť svet, v ktorom žijeme.
Rok predtým sa rozhodol pre rozprávkový príbeh dráčika Edgara, ktorý väčšinu detských zimných aktivít zničí plameňmi, ktoré vypúšťa, keď sa teší.
V roku 2018 vzdala značka poctu Eltonovi Johnovi v reklame The boy and The piano, kde poukázala na silu daru, ktorý inšpiruje malého chlapca.
Rok 2017 patril príšerke s menom Moz, ktorá chlapcovi spríjemnila čakanie na Vianoce.