StoryEditor

365.bank spúšťa jesennú kampaň na spotrebný úver

04.11.2021, 10:57
Autor:
(red)(red)
Rozvíja v nej pozicioning digitálnej banky s pobočkami.

Trišesťpäťka dnes odštartovala jesennú kampaň, v ktorej nadväzuje na svoju doterajšiu komunikáciu a pozicioning. Nosným produktom je spotrebný úver, ktorý jej klienti vybavia digitálne, ale aj osobne v pobočkách banky. Ústredným a zjednocujúcim vizuálnym prvkom, ktorý naďalej komunikuje v rámci všetkých kanálov, je tlačidlo s výzvou „push the button“.

„U nás v 365.bank sa klienti nemusia deliť na tých, ktorí preferujú digitálny kanál a na tých, ktorým vyhovuje osobný kontakt. Oba tieto svety môžu navzájom fungovať a Trišesťpäťka je toho dôkazom. V aktuálnej kampani tak rozvíjame posolstvo „môžeš všetko, nemusíš nič“. Do spotu, v ktorom je zachytená aj atmosféra predvianočného obdobia, vraciame aj obľúbenú postavu Bohdana, na ktorého sa naši fanúšikovia a klienti dopytovali,“ hovorí Silvia Žuffa, head of marketing v 365.bank.

V spote pritom korporátny hlas v podaní Dominiky Morávkovej-Zeleníkovej interaguje a komunikuje priamo s ľuďmi na obraze. V tomto prípade si v ňom dokonca zahrali aj viacerí zamestnanci banky.

V kampani ani tentokrát nechýba výzva „push the button“, ktorá vyjadruje, že pre spotrebný úver sa jeho symbolickým stlačením môže rozhodnúť každý. Do kampane banka zakomponovala aj ďalšie posolstvo, ktoré má podprahovo a v súvislosti s vianočnou symbolikou pripomenúť aj potrebu spolupatričnosti a zjednotenia spoločnosti.

Nová kampaň 365.bank bude nasadená od dnešného dňa v rámci ATL, BTL, ako aj na sociálnych sieťach a pochádza z dielne jej dvornej reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.

Vizitka kampane:
Klient: 365.bank
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Director: Tomáš Galajda, Karol Krištofovič
Graphic Designer: Terézia Ščasnovičová
Copywriter Senior: 
Martin Motáček
Copywriter: Lucia Kekeňáková
Account Manager Senior: Michal Kopriva
Account Assistant: Denis Kostelanský
Produkcia: 
Leopard production
Vedúci výroby: 
Martin Repka
Produkcia: Emília Šimeková, Filip Meňky
Réžia: Dano Dekan
DOP: 
Michal Babinec

01 - Modified: 2021-08-18 15:47:34 - Feat.: 0 - Title: 365.bank podporila vznik prvého NFT umenia na Slovensku 02 - Modified: 2022-02-07 17:18:11 - Feat.: 0 - Title: Marketer's View: Push the button. To sú nové možnosti, ktoré prinášame 03 - Modified: 2021-10-06 08:57:40 - Feat.: 0 - Title: 365.bank vstupuje na trh hypoték 04 - Modified: 2021-10-13 11:26:24 - Feat.: 0 - Title: 365.bank premení odpad z plastových kariet na lavičky 05 - Modified: 2021-11-04 17:08:39 - Feat.: 0 - Title: 365.bank mení vreckové na apkové
01 - Modified: 2024-05-06 10:38:48 - Feat.: - Title: Zázrak? Nie, ale dnešný účet od 365-ky, kde sa objavujú peniaze za jeho aktívne využívanie 02 - Modified: 2024-03-04 15:04:46 - Feat.: - Title: 365.bank dáva "Deň k dobru" a dočasne mení logo na 366 03 - Modified: 2023-11-03 12:09:51 - Feat.: - Title: Značky by si mali nájsť originálny priestor a vedieť ľudí spájať 04 - Modified: 2023-10-23 09:45:52 - Feat.: - Title: 365.bank spúšťa ďalší spot komunikačného konceptu „Jednoduchšie, ako ste čakali“ 05 - Modified: 2023-10-09 14:43:57 - Feat.: - Title: Ako budovať značku, ktorú budú zákazníci milovať?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 03:19