Aktuálna vianočná kampaň Heureka zdôrazňuje hlavné výhody online nákupu prostredníctvom Heureky. Hlavné linky sa točia okolo inšpirácie pri výbere darčekov a predĺženej doby na prípadné vrátenie nechcených vianočných darčekov.
Koncept kampane približuje Jakub Šesták, brand manažér Heureky: „Výber darčekov nemusí byť pre každého jednoduchou záležitosťou. Podľa nášho prieskumu má 8 z 10 internetových používateľov vo svojom okolí niekoho, pre koho sa mu vyberá darček ťažko. Najviac tápeme pri darčekoch pre partnerov a rodičov. Náš darčekový poradca ponúka elegantné riešenie, ako sa inšpirovať a zjednodušiť si výber darčekov, ktoré urobia skutočnú radosť.”
Témou kampane je aj možnosť bezplatne vrátiť nechcený darček po Vianociach. „Cieľom kampane je dostať do povedomia zákazníkov, že pri nákupe cez tlačidlo Kúpiť na Heureke platí možnosť bezplatného vrátenia nerozbaleného tovaru až 90 dní po jeho nákupe. Vďaka tomu môžu zákazníci začať nakupovať darčeky v predstihu, pokojne aj v októbri,” vysvetľuje Jakub Šesták.
Kampaň využíva televíziu, sociálne siete, newslettre a PR podporu. Potrvá do 19. decembra 2021.
Kampaň prebieha súčasne vo všetkých krajinách skupiny Heureka Group, s výnimkou Bosny a Hercegoviny.