StoryEditorNa fenomén Squid Game naskočili už aj známe značky. Svoje logá pridávajú medzi symboly seriálu
Juhokórejská novinka prepisuje rekordy Netflixu.
Krátko po uvedení na streamovacej službe sa Squid Game, dystopický triler z Južnej Kórey, stal najúspešnejším seriálom Netflixu. Od 17. septembra si ho stihlo pozrieť už vyše 111 miliónov fanúšikov, pričom na prvej priečke v sledovanosti figuruje až v 94 krajinách vrátane Slovenska.
Deväť epizód zachytáva hru o život aj o výhru. V detskej, no krvavej súťaži sa ocitlo 456 zadlžených ľudí, ktorých prilákala finančná odmena. To, že sa jej nemusia dožiť, však netušili.
Výraznými symbolmi seriálu sú kruh, trojuholník a štvorec. Objavujú sa nielen na vizitke, ale aj na uniformách v hre....
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2021-10-05 12:18:01 - Feat.: 0 - Title: Squid Game je aktuálne najhorúcejším favoritom Netflixu. Týmto poráža konkurenciu
02 - Modified: 2021-09-23 13:45:21 - Feat.: 0 - Title: Na dobré veci sa oplatí počkať: Heineken sa pri uvedení novej bondovky spojil s Danielom Craigom
03 - Modified: 2021-07-29 20:38:55 - Feat.: 0 - Title: Inšpirácie z Cannes: Ako Budweiser zvýšil platy ženských futbalistiek
01 - Modified: 2023-08-03 07:58:51 - Feat.: - Title: OOH: Táto práca bude baviť nielen porotu, ale aj turistov
02 - Modified: 2023-06-02 08:45:23 - Feat.: - Title: Craft: Kamionista Ďusi je vtipný, uveriteľný, pekne natočený a zrežírovaný
03 - Modified: 2023-06-02 08:47:06 - Feat.: - Title: Vizuál posunul podarený headline a víťaz kategórie je na svete
04 - Modified: 2023-06-02 08:15:10 - Feat.: - Title: Film - TV reklama: Klobúk dole za to, čo THIS IS LOCCO robí pre Kaufland
05 - Modified: 2023-04-26 18:26:26 - Feat.: - Title: Kreatívci o novej kampani na Zlatý Bažant: Pohľad do zrkadla je silný, plusové body za odvahu, nešťastná forma, nevybočuje z radu