Medzinárodná súťaž kreativity v reklame Golden Drum vyhlásila s ročnou prestávkou výsledky. Zo siedmich slovenských agentúr si tri odniesli bronzové ocenenia.
Bronz pre Slovensko získala agentúra THIS IS LOCCO, ktorá zaujala porotu prácou Bejby Blue v kategórii Digital Craft. Kampaň pre Tatrabanku už má za sebou mimoriadny úspech na tohtoročnej súťaži kreativity Zlatý klinec. Získala deväť Klincov, z toho tri zlaté v kategóriách Kampaň, Digital a Craft, a tiež najvyššie ocenenie Grand Prix.
Agentúra Wiktor Leo Burnett premenila z troch shortilstov jeden na ocenenie. Porota ocenila bronzom kampaň Hrášková polievka pre Ministerstvo zdravotníctva a Lidl v kategórii Health & Wellness. Kampaň už má na konte viaceré ocenenia zo Zlatého klinca, súťaže efektivity EFFIE 2020 či z medzinárodných súťaží Eurobest a ADC*E.
Bronz si zo súťaže odnáša aj agentúra Effectivity za prácu Pa a Pi sú späť v kategórii Content. Kampaň už zabodovala na minuloročnej EFFIE aj Zlatom klinci, kde získala päť ocenení a ďalších päť si odniesla z medzinárodnej súťaže New York Festival.
Agentúry MUW Saatchi&Saatchi, Mayer/McCann-Erickson, Slovak&Friends a TRIAD nepremenili shortlisty na kovy.