Známa súťaž kreativity Golden Drum vyhlásila shortlisty. Sedem slovenských agentúr získalo celkom dvanásť shortlistov a bude tak v piatok bojovať o cenné kovy. Pozrime sa, ktoré práce poslala medzinárodná porota do užšieho kola.
Najúspešnejšie agentúry, čo sa týka získaných shortlistov, sú agentúry MUW Saatchi&Saatchi a Wiktor Leo Burnett.
MUW Saatchi&Saatchi získala tri nominácie - dve za práce pre Slovak Telekom, jednu za ČSOB.
Pre Slovak Telekom bodovala v kategórii Film s prácou Autobusová zastávka a vianočným spotom Už tam budeme?. V kategórii Šport získala agentúra shortlist za Maratónske psy pre ČSOB.
Tri shortlisty získala aj agentúra Wiktor Leo Burnett shortlist za práce Hrášková polievka, ktorú pripravila pre Ministerstvo zdravotníctva a Lidl (kategória Health& Wellness). Druhou prácou, za ktorú získal shortlist je opäť práca pre Lidl s názvom Pomaranč, v kategórii Print.
Tretia práca od Wiktor Leo Burnett, ktorú porota na Golden Drum poslala do užšieho výberu bola práca v kategórii Print:
Effectivity získala dva shorltisty za prácu Pa a Pi sú späť v kategóriách Genius Loci / Local Spirit a Content.
Po jednom shortliste získali agentúry: Mayer/McCann-Erickson, Slovak&Friends, This is Locco a TRIAD.
Mayer/McCann-Erickson sa teší zo shortlistu za prácu pre Coca-Colu - v kategórii Print.
Agentúra Slovak&Friends získala shorltist za prácu 16Hz projekt pre Ligu za duševné zdravie (Digital Craft).
TRIAD bodoval s prácou pre VÚB banku - Šetrič (kategória Digital, Mobile&Technology) a THIS IS LOCCO zaujala porotu prácou Bejby Blue pre Tatrabanku (kategória Digital Craft).
Už tento piatok sa dozvieme, ktoré zo shortlistov budú premenené na kovy.