YouTube každoročne koncom roka uverejňuje poradie najpozeranejších reklám uplynulého roka. Z rebríčka svetových naj desiatich sme vybrali tie, ktoré obsadili prvých päť priečok.
Piata priečka patrí Budweiseru s reklamou ´Born the Hard Way´. Minútový spot zobrazuje cestu zakladateľa Adolfa Buscha z Nemecka do St Louis v snahe o dosiahnutie svojho sna, čo viedlo k prvým krokom pri tvorbe pivovarníckej spoločnosti, ktorá nesie jeho meno. Počet zobrazení: 28.5M
Dior obsadil štvrté miesto s reklamou na nový parfum Miss Dior, ktorý v spote uvádza Natalie Portman. Spot sa odlišuje od klasických promo parfumov hlavne tým, že sa tam za celý čas jeho flakón neobjaví. Zobrazuje lásku v jej krásnych aj nepríjemných chvíľach. Počet zobrazení: 43.0M
Oreo zasponzorovalo ´Ping Pong Trick´ v ktorom predstavilo svoj produkt a diváci od videa nemohli odtrhnúť oči. Počet zobrazení: 90.6M
Strieborné miesto patrí aplikácii Clash Royale so spotom ´The Last Second´. Spomalená animácia, ktorá v príbehu predstavuje jednu sekundu reklamuje hru prispôsobenú pre mobilné zariadenia. Počet zobrazení: 110.7M
Zlatú priečku obsadila Samsung reklama, ktorá sa stala hlavným hitom Indie. Spot rieši problém obyvateľov Indie, ktorý z vidieckej časti musia niekedy cestovať až 50 míľ, aby mohli urobiť drobné úpravy zariadení od Samsungu. Spoločnosť reklamou propaguje prevádzky dodávok, ktoré sú k dispozícií pri akejkoľvek poruche zariadení. Spot končí emotívnym vysvetlením príbehu.Počet zobrazení: 150.3M
Youtube zostavil rebríček z tých ukážok, ktoré sú označené ako reklama, získali istý počet vzhliadnutí z organiky a platených pozretí (o týchto kritériách rozhoduje YouTube).