S novinkou niekoľko sekundových príbehov prišiel Snapchat. Vďaka nemu dnes poznáme možnosť odoslať fotografiu, prípadne video, ktoré po určenom čase, spravidla 24 hodinách zmizne. Trend nasledovali aj ďalšie sociálne siete, najprv Instagram, potom Facebook Messenger a aj samotný Facebook.
Koncept Stories aktuálne testuje aj YouTube. Ich názov bude Reels a od ostatných príbehov na sociálnych sieťach sa bude mierne líšiť hlavne časovým obmedzením, respektíve neobmedzením. Ich dostupnosť bude ľubovoľne dlhý čas. Ďalšou pridanou hodnotou bude možnosť vytvárania skupín, ktoré môžu obsahovať sériu videí.
Novinka sa momentálne testuje na malej skupine ľudí a ak sa osvedčí, dočkáme sa plného spustenia. Ak sa tak stane, dostane vlastnú kartu, kde bude oddelená od ostatných videí. Nebude sa teda nachádzať na mieste, kde sme zvyknutí na ostatných sociálnych sieťach. Reels čiastočne riešia problém kratších videí, ktoré nejdú s hlavnou líniou YouTube kanála.