TRIAD Advertising spolupracuje so spoločnosťou Pernod Ricard dva roky. Ako jediná slovenská agentúra bola v tendri na medzinárodnú komunikáciu značky Becherovka prizvaná k briefu. Úlohou bolo vyvinúť novú platformu značky vrátane vizuálnej identity a ideu budúcoročnej 360° komunikácie.
Tender vyhrali a tak sa v priestoroch agentúry aktuálne pripravuje nová komunikačná stratégia pre globálnu Becherovku. Tá sa momentálne exportuje do 40-tich krajín sveta od Južnej Kórey až po USA.
Chief Creative & Strategy Director TRIADu Martin Woska o vyhratom tendri hovorí: „Becherovka potrebuje na tradičných trhoch omladiť svoju komunikáciu a vizuálnu identitu. To nám prišlo ako skvelé a zároveň odvážne východisko. Podarilo sa nám nájsť pre Becherovku unikátny insight, ktorý je veľmi relevantný aj dnes a postaviť na ňom kreatívnu platformu. Je naozaj vzrušujúce byť pri znovuzrodení tak veľkej značky.“