Dva shortlisty z troch premenila slovenská agentúry Creative Pro (KE) na prestížne ocenenia na tohtoročnej medzinárodnej súťaži BeaWorld 2017. Agentúra bodovala v kategórii Small budget, kde získala striebro a v kategórii Využitie webu a sociálnych médií, kde získala bronz.
V oboch prípadoch išlo o prácu pre klienta Košické letisko a išlo o launch letov do piatich svetových metropol. To, že sa z Košíc dá lietať do celého sveta, sa agentúra rozhodla oznámiť piatimi influencermi, ktorí absolvovali let do vybraných destinácií a zážitky z pobytu zdieľali na sociálnych sieťach.
V kategórii Small Budget práca súťažila s eventom, ktorý získal zlaté Grand Prix - 10. miliónty návštevník Rijksmúzea. Tretie miesto v tejto kategórii nebolo udelené. Na shortlist najlepších eventov sa dostala aj práca poľskej pobočky Creative Pro (Polska), Tá však shortlist na ocenenie nepremenila.
Čo je BeaWorld?
Je to medzinárodná súťaž najlepších eventov, ktorá sa každoročne koná v inom meste. Tento rok sa prestížne sošky odovzdávali v portugalskom Porte. Víťazné agentúry si odnášajú ocenenie, ktoré symbolizuje slona. Kým doteraz EuBea oceňovala najlepšie európske eventy, tento ročník organizátori otvorili registráciu aj mimoeurópskym agentúram, súťaž sa po novom volá BeaWorld. Ambíciou organizátorov je zmeniť festival z európskeho na celosvetový.