Národnú súťaž efektivity marketingovej komunikácie EFFIE organizuje KRAS- Klub reklamných agentúr Slovenska. 19. ročník je pre slovenskú reklamu úspešný. Z 25-tich prihlásených prác, si svoje miesto zaslúžilo až 20.
Agentúra Istropolitina Ogilvy si svoje miesto na shortliste vybojovala kampaňami Lovestory pre klienta VUB, Tesco mobile - Najvýhodnejšia ponuka a v dvoch kategóriách kampaňou Toto je moje dieťa pre spoločnosť MAGNA.
Wiktor Leo Burnett uspel s vianočnou kampaňou podľa FunFónistov - Orange, Plán modernizácie domácností pre Innogy Slovensko, Zlatá pivná štafeta pre Heineken a Týždeň pred výplatou- Poštovú banka.
MUW SAATCHI & SAATCHI sa prebojovala na shortlist s dvomi kampaňami: Šariš Zlatá 12 pre Pivovary TOPVAR a Magenta SmartHome pre Slovak Telekom.
Kampaň Lišiak zo Sadu pre Heineken a Poďakovanie dobrým anjelom pre Dobrého Anjela sa dostali z dielne MADE BY VACULIK.
TRIAD posunula porota do užšieho výberu s projektom 17. Novembra 2016 pre O2 a Rajo Probia - Príroda je na dosah.
Agentúra Zaraguza získala jeden shortlist s kampaňou Rajo Active Protein.
Takisto JANDL s kampaňou pre COOP Jednotu- 10 rokov konceptu.
CORE4 zabojuje s prácou Dôkaz prečo je účet Space najobľúbenejší od Slovenskej sporiteľne.
Projekt pre O2: Voľnosť sa dostal na shortlist vďaka agentúre Oliver Marketing.
Respect APP s konceptom Čítaj mi z tváre od NN Životnej poisťovne a digita.sk s kampaňou Oversito pre Východoslovenská energetika.
Víťazov spoznáme počas slávnostného odovzdávania cien EFFIE Slovakia 2017, Marketéra roka 2017 a Agentúry roka 2017, ktoré sa uskutoční v piatok 24. novembra 2017 v Umelke v Bratislave.