Heureka štartuje vianočnú sezónu už po štvrtý raz na Slovensku takisto akciou dopravy zdarma. Tento rok dokonca tromi dňami, od 13. do 15. novembra.
V spolupráci s agentúrou Saatchi & Saatchi pripravila kampaň, ktorá upozorní na akciu pre zákazníkov a e-shopy. Stavia na rozdiely medzi stresom pri nákupe offline a pohodlným nákupom bez zbytočných tlačeníc online v predstihu pred sviatkami.
Deň dopravy zdarma bol vlani jedným z najsilnejších nákupných dní, Slováci minuli vyše 1,88 milióna eur a na doprave ušetrili dokopy 90-tisíc eur. Práve preto sa dni dopravy zadarmo rozhodla Heureka predĺžiť.
Spot ukazuje chaotickú situáciu v obchodoch, ktorej sa môžu zákazníci Heureky vyhnúť.
„Kampaň sa hrá s reklamným zveličením a ukazuje, že vďaka internetu sa zákazníci nemusia vystavovať nepohodliu – nemusia sa tlačiť v nákupných centrách alebo sa o tovar naťahovať. Jednoducho na pár kliknutí nakúpia z pohodlia domova a ešte majú aj doručenie zdarma,“ vysvetlil Marek Dobrý, Brand Manager Heureky.
TV kampaň pobeží v televíznych kanáloch skupiny JOJ Group, v rozhlase a na sociálnych sieťach. Kampaň bude podporená aj PR aktivitami.