Spoločnosť PepsiCo predstavila gamingovú kampaň svojej značky Lay´s, v rámci ktorej sa spojila s Electronic Arts.
Zamerala na jednu z kľúčových skupín konzumentov svojich výrobkov – generáciu vo veku 15-24 rokov. V spolupráci so svetovým výrobcom počítačových a konzolových hier Electronic Arts (EA) realizuje Lay´s spotrebiteľskú súťaž mimo iného aj o očakávanú hernú novinku Need for Speed Payback od EA a ďalšie gamingové ceny, vrátane herných notebookov.
Súťažné kódy, ktoré spotrebitelia vkladajú na web www.hrajslays.sk sa nachádzajú v rade chipsov Lay´s Maxx v promočných obaloch s odlišným dizajnom.
Kampaň dostala podporu aj v televízií a online. Reklamný spot bude vysielaný v TV dvadsať dní. Online kampaň prebieha na Youtube a sociálnych sieťach Facebook a Instagram.
„Prostredníctvom sviežej hravej kampane a spotrebiteľskej súťaže chceme osloviť čo najširšiu skupinu mladých ľudí obľubujúcich gaming. Chceme tým posilniť vnímanie značky ako súčasti jednej z voľnočasových aktivít teenegerov,“ uviedla Hana Plešmídová, brand manažérka kategórie snakov spoločnosti PepsiCo.
Vizitka kampane:
Mediálne nasadenie: online, TV, PR, instore
Digitálna agentúra: 2Fresh
Produkčná agentúra: Mark BBDO