holmesreport.com
StoryEditor

Simulátor autizmu od SEESAME patrí k piatim najlepším PR kampaniam na svete. Získal cenu Global SABRE Awards

26.10.2017, 11:30
Autor:
pzpz
Ocenenie je „oskar“ v odvetví komunikácie a marketingu.

Za kampaň Simulátor autizmu získal Seesame cenu 2017 SABRE Awards EMEA v kategórii Central Eastern Europe. Kampaň pre Spoločnosť na pomoc osobám s autizmom (SPOSA) pomáha verejnosti a zamestnávateľom pochopiť, ako vnímajú svet ľudia s autizmom a v čom môžu byť dobrí a výkonní v práci.

Vyhlasovanie víťazov Global SABRE Awards prebehlo včera v noci v americkom Miami Beach. Organizátorom je magazín Holmes report a vedie ju analytik Paul Holmes.

Simulátor autizmu využíva technológiu virtuálnej reality. Stačí si nasadiť špeciálne okuliare a človek sa ocitnete v inom svete. Pre bežného človeka normálne javy, ako napríklad zvuk tikajúcich hodín alebo zvonenie telefónu, sú zrazu mimoriadne rušivé a znepokojujúce. Presne tak, ako pre autistov až na to, že oni v tomto svete žijú neustále.

Simulátor pomohol ľuďom vžiť sa do kože autistov. Vďaka nemu spoznali, v čom sa ich vnímanie odlišuje a čo prežívajú. A s týmto poznaním nám potom veľa z nich pomohlo rozbehnúť projekt, v rámci ktorého sa snažíme ľudí s autizmom zamestnať,“ vysvetľuje Ivan Štubňa zo SPOSA.

Kampaňou sa podarilo dosiahnuť oveľa viac, než len zvýšiť povedomie o autizme. Prostredníctvom zážitku sme zmenili postoj a zvýšili empatiu voči osobám s autizmom. S využitím technológií sa nám podarilo vytvoriť podmienky, ktoré zmenili správanie ľudí. Dokonca aj manažéri na strane potenciálnych zamestnávateľov boli vďaka tomu citlivejší a pripravenejší s autistami spolupracovať. Verím, že práve takéto zmeny správania robia našu prácu užitočnou a zmysluplnou,“ komentuje oznámenie výsledkov Michaela Benedigová, Managing Director&Partner Seesame. „Nové technológie nám umožňujú robiť zmysluplnejšie kampane viac ako kedykoľvek predtým. Ľuďom dokážeme sprostredkovať zážitky, o ktorých mohli doteraz len počúvať. V takýchto kampaniach vidíme obrovský potenciál, a preto u nás v posledných troch rokoch vznikol celý tím, ktorý sa hľadaniu podobných prepojení venuje.

​Seesame je komunikačná agentúra, ktorá vznikla v roku 1996. Jej mottom je robiť komunikáciu so zmyslom – teda prinášať výsledky vo vzťahoch aj v podnikaní. Pre klientov zabezpečuje služby v štyroch oblastiach – PR, Marketing, Digital a Public Affairs.

01 - Modified: 2024-03-13 09:57:25 - Feat.: - Title: Téma greenwashingu otvára firmám príležitosť na reputačné zisky 02 - Modified: 2023-11-21 09:59:34 - Feat.: - Title: Zelené kampane musia byť úprimné, inak spotrebitelia pretvárku odhalia 03 - Modified: 2023-06-27 07:32:01 - Feat.: - Title: Tendre sú slabo pripravené, majú nejednoznačné zadanie a je v nich príliš veľa agentúr, hovorí PR brandža 04 - Modified: 2023-06-07 11:01:08 - Feat.: - Title: Problémy PR agentúr: Primerané odmeny, vysoká fluktuácia a mladí, ktorí sú občas ako trabant 05 - Modified: 2023-06-05 13:46:43 - Feat.: - Title: Experti PR agentúr: Verejnej diskusii vládnu fámy a klebety (anketa Stratégií)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:31