AMC NETWORKS INTERNATIONAL sa počas októbra zamerala na propagáciu televíznej stanice AMC, kde majú diváci možnosť sledovať premiérové časti nových seriálov v češtine alebo nové kultové filmy.
Kampaň zameraná na pestrý program televíznej stanice prezentovala filmové highlighty, čo bola trilógia filmov Múmia, Hellboy a premiérové epizódy druhej časti tretej série dlho očakávaného seriálu Fear the Walking Dead.
Hlavnou esenciou PR kampane je zážitok vo forme strachu – v hororovej escape aréne môžete prežiť filmové príbehy na vlastnej koži.
Komunikácia odštartovala videom, ktoré zachytáva priebeh hry, v ktorej sa moderátori rannej show Wake up z rádia Europa2, snažia počas dvoch hodín dostať sa von a zachrániť tých, ktorých uniesli zombíci.
Okrem nich si všetci návštevníci undeadarena.com môžu vyskúšať únikovú hru nielen v ich klasickej podobe, ale aj priestory tematicky ladené do trhákov AMC.
Materiál z tohto strašidelného zážitku postupne zapĺňal web E2, profily E2 a jednotlivých moderátorov na sociálnych sieťach. Autentické video má zatiaľ cez 17-tisíc videní a jeho šírenie pokračuje.
Kampaň bola podporená tematickými článkami, spontánnymi mediálnymi výstupmi, súťažou o vstupy na hru a postami na Instagrame a Facebooku rádia Europa2.
Ďalším promovaným filmom bol Ja, zloduch. Hviezdou kampane bol youtuber Asimister so sestrou Dianou, ale najmä jeho maltézsky psík Rocky oblečený v kostýme Miniona, ktorý vizuálne reprezentuje spomínaný film. Promo na kultovú „jednotku“ minionov sa objavilo v Asimistrovom videu na Youtube (doteraz má takmer 65 000 videní) a na foto na Instagrame (viac ako 3780 likes).
Hlavným cieľom bolo zvýšenie povedomia o AMC ako televíznej stanici aj u mileniálskej generácie Z, u ktorej dnes práve youtube nahrádza sledovanie televízie.
Agentúra: PR Konektor
PR Consultant: Kamila Závodská
Komunikačné kanály: PR (online, offline), influencer (YouTube, Instagram), Europa 2 (web, social media)