Facebook
StoryEditor

AMC NETWORKS INTERNATIONAL sa zameriava na propagáciu televíznej stanice AMC

23.10.2017, 16:21
Autor:
pzpz
Filmová PR kampaň vyzerá takto.

AMC NETWORKS INTERNATIONAL sa počas októbra zamerala na propagáciu televíznej stanice AMC, kde majú diváci možnosť sledovať premiérové časti nových seriálov v češtine alebo nové kultové filmy.

Kampaň zameraná na pestrý program televíznej stanice prezentovala filmové highlighty, čo bola trilógia filmov Múmia, Hellboy a premiérové epizódy druhej časti tretej série dlho očakávaného seriálu Fear the Walking Dead.

Hlavnou esenciou PR kampane je zážitok vo forme strachu – v hororovej escape aréne môžete prežiť filmové príbehy na vlastnej koži.

Komunikácia odštartovala videom, ktoré zachytáva priebeh hry, v ktorej sa moderátori rannej show Wake up z rádia Europa2, snažia počas dvoch hodín dostať sa von a zachrániť tých, ktorých uniesli zombíci.

Okrem nich si všetci návštevníci undeadarena.com môžu vyskúšať únikovú hru nielen v ich klasickej podobe, ale aj priestory tematicky ladené do trhákov AMC.

Materiál z tohto strašidelného zážitku postupne zapĺňal web E2, profily E2 a jednotlivých moderátorov na sociálnych sieťach. Autentické video má zatiaľ cez 17-tisíc videní a jeho šírenie pokračuje.

Kampaň bola podporená tematickými článkami, spontánnymi mediálnymi výstupmi, súťažou o vstupy na hru a postami na Instagrame a Facebooku rádia Europa2.

Ďalším promovaným filmom bol Ja, zloduch. Hviezdou kampane bol youtuber Asimister so sestrou Dianou, ale najmä jeho maltézsky psík Rocky oblečený v kostýme Miniona, ktorý vizuálne reprezentuje spomínaný film. Promo na kultovú „jednotku“ minionov sa objavilo v Asimistrovom videu na Youtube (doteraz má takmer 65 000 videní) a na foto na Instagrame (viac ako 3780 likes).  

Hlavným cieľom bolo zvýšenie povedomia o AMC ako televíznej stanici aj u mileniálskej generácie Z, u ktorej dnes práve youtube nahrádza sledovanie televízie.

Agentúra: PR Konektor

PR Consultant: Kamila Závodská

Komunikačné kanály: PR (online, offline), influencer (YouTube, Instagram), Europa 2 (web, social media)

01 - Modified: 2022-01-21 15:28:58 - Feat.: - Title: AMC obnovuje zmluvu s Telekom a Digi. Z ponuky vypadne Paprika TV a CBS Reality 02 - Modified: 2020-06-10 14:15:21 - Feat.: - Title: Európsky futbal sa znovu prebúdza k životu. Coppa Italia sa vracia na obrazovky Sport1 03 - Modified: 2020-06-02 11:58:03 - Feat.: - Title: F1 sa vracia na Sport1 a Sport2. Sezónu odštartuje Veľkou cenou Rakúska 04 - Modified: 2020-04-17 15:05:50 - Feat.: - Title: Šípky na diaľku, ale naživo. Stanice Sport1 a Sport2 odvysielajú unikátny PDC Home Tour 05 - Modified: 2020-03-26 08:40:41 - Feat.: - Title: Desiatky televíznych staníc sa zapojili do spoločnej iniciatívy. Zostaňte doma, odkazujú divákom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 00:21