Čo je vlastne to „public relations”? Ako funguje? Čím je unikátne v porovnaní s reklamnými či digitálnymi kampaňami? Príďťe si vypočuť tri rôzne PR projekty tejto jesene, ktoré dokumentujú „power of PR” a diskutovať s ich tvorcami.
Témy a spíkri:
V kríze nie ste sami
Zo zákulisia komunikácie aktuálnej témy dvojitej kvality z pohľadu združenia, ktoré zastupuje viacero dotknutých subjektov.
Ľubomír Tuschscher, výkonný riaditeľ Slovenského združenia pre značkové výrobky (SZZV)
Miléniálske leto a návrat do školy
Ako Milka zobrala „generáciu Z“ útokom
Filip Švaňa, managing director PR Konektor
Scavenger hunt v IKEA
Ako sme prostredníctvom Scavenger hunt-u hravým spôsobom predstavili slovenským vlogerom a blogerom nový set – up obchodného domu IKEA, novinky v sortimente a nový katalóg na rok 2018.
Alexandra Strapáková, Accout Manager Seesame
Event sa uskutoční 25. Októbra od 8.30 hod. v kaviarni Monsters Café, Rusovská cesta 50 – 56. Registrovať sa môžete na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..