Spomedzi 5 digitálnych agentúr sa Hyundai Slovakia v tendri rozhodol pre Elite Solutions a Pizza SEO. Agentúry sa tendra zúčastnili spoločne, ako jeden uchádzač a podpísali kontrakt na dobu neurčitú.
Pizza SEO bude zodpovedať za výkonnostné časti spolupráce, ktoré zahŕňajú SEO stratégiu, návrh a implementáciu stratégie na zvýšenie počtu a kvality leadov, konverznú optimalizáciu a webovú analytiku.
“S Pizza SEO úspešne spolupracujeme na viacerých projektoch, pre rôznych klientov a vzhľadom na obsiahlosť služieb, ktoré spoločnosť Hyundai v tendri dopytovala, nám spoločná účasť prišla ako najvhodnejšie riešenie pre všetky strany. Spojili sme silne analytické, kreatívne a strategické znalosti do jedného výstupu a veľmi sa tešíme, že spoločnosť Hyundai tieto veci ocenila. Teraz bude na nás, aby sme predvedené pretavili do výsledkov.” Uviedol Marián Hlinka, Client Service Director Elite Solutions.
Agentúra Elite Solutions bude mať na starosti tvorbu digitálnych kampaní, microsites, landigpages, grafické a kóderské práce, UX, tvorbu a implementáciu obsahu, tvorbu emalingov, bannerov a PPC.
“Sme radi, že môžme využiť naše skúsenosti s pokročilou analytikou a pretaviť ich do konverznej optimalizácie s naviazaním na kreatívu od Elite Solutions. Našu silnú expertízu v SEO uplatníme postupnými zmenami webu, lepším zacielením obsahu a kampaňou na zvýšenie návštevnosti z vyhľadávačov,” dodal Andrej Salner, Managing Partner Pizza SEO.
Marek Kopča, marketing & PR manager, Hyundai Motor Slovakia: “Hyundai sa rozhodol pre spoluprácu s digitálnymi agentúrami Elite solutions a Pizza SEO, ktoré v tendri spojili svoje sily, čo sa ukázalo ako správne rozhodnutie. Presvedčila nás vyvážená kombinácia kreativity, kvalitnej analytiky a bohatých skúseností s pokročilými metódami online marketingu. Obe agentúry budú pre slovenský Hyundai zabezpečovať rozvoj webových služieb, zlepšovanie užívateľskej prívetivosti webových aplikácií a on-site marketing. Tieto služby sa ideálne dopĺňajú s prácou agentúry Digiline, ktorá pre Hyundai naďalej zabezpečuje kompletný nákup digitálnych médií a manažment online kampaní v externom prostredí.“
Prvú kampaň uvidíme už začiatkom októbra. Do konca roka chce Huyndai stihnúť ešte ďalšie kampane.