Ako informovala Železničná spoločnosť Slovensko, cieľom celoslovenskej kampane je testovanie vybraných služieb ZSSK, ktorá od roku 1996 zmodernizovala takmer polovicu svojej prepravnej kapacity. Špeciálny dôraz sa pritom v kampani kladie na testovanie reštauračných služieb, detských vozňov a autovlakov, ktoré sú populárne najmä na východe Slovenska.
„Touto kampaňou ideme s kožou na trh,“ hovorí Filip Hlubocký, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ ZSSK a dodáva: „Denne v ZSSK pracujeme na vylepšeniach našich vlakov a služieb a chceme o tom s našimi cestujúcimi otvorene hovoriť. Poznáme naše slabé i silné stránky, no teraz prosíme našich verných i nových cestujúcich, aby nás otestovali a poskytli nám tak cennú spätnú väzbu. Zároveň tým, ktorí ešte naše služby nevyužívajú otvorene, hovoríme ’dajte nám šancu a vyskúšajte nás.“
Ľudia sa do testovania môžu zapojiť pomocou webovej stránky kampane, pričom si môžu vybrať reštauračný vozeň, autovlak alebo detský vozeň.
Prvými testermi boli autobloger Martinzmartina, foodbloger z Food Tips Košice Dragan a detská zabávačka Fíha Tralala, ktorí v reklamnej kampani zároveň účinkujú.
Kampaň pripravila ZSSK v spolupráci s reklamnou agentúrou Jandl. Spoločnosť na ňu minie zhruba 186-tisíc eur. V tejto sume je zahrnutý nákup reklamného priestoru i práca reklamnej agentúry. Vizuály a spoty ZSSK sa objavia v tlači, outdoorovej reklame, rádiách aj na internete.
„Chceme odštartovať transformáciu našej spoločnosti, orientovanú na zákazníkov zo všetkých segmentov,“ uvádza Patrik Horný, podpredseda predstavenstva a riaditeľ úseku ekonomiky a informačného manažmentu ZSSK, ktorý zároveň hovorí: „Vlak môže byť aj na Slovensku reálnou alternatívou cestnej dopravy. Ukázali to aj výsledky týždňa mobility, do ktorého sme sa v septembri zapojili. Medziročný nárast prepravovaných cestujúcich vtedy dosiahol viac ako 33 %. Veríme, že sme viacerých z nich našimi službami presvedčili a že vďaka tejto kampani získame ďalších verných cestujúcich. Naším strategickým cieľom je do roku 2030 prepraviť 100 miliónov cestujúcich, čo je v porovnaní s dneškom nárast o 53,8 %. Chceme viac otvorený a kriticky vzťah s našimi zákazníkmi a podnietiť aj našich zamestnancov k angažovanej práci pre modernú firmu.“