Už 26. septembra sa stretneme na konferencii Online summit, ktorý je tento rok venovaný prevažne influencer marketingu. Pozrite si s nami malú ochutnávku toho, čo na vás čaká.
Z Londýna k nám príde Michael Olaye z agentúry Dare, ktorá patrí pod spoločnosť Oliver. Tá na Slovensku napríklad zastrešuje komunikáciu a kreatívu klientovi O2. Michael riadi strategický vývoj technológií a digitálny biznis agentúry Dare. Príde nám povedať aj o tom kam sa bude posúvať digitál v budúcnosti.
Petr Sládeček z českej agentúry Tubrr.net zodpovie na základné otázky, ktoré dnes bežne dostáva od klientov týkajúce sa práce s youtubermi. Agentúra, kde je Petr Sládeček CEO totiž agreguje príspevky youtuberov so sociálnych sietí (YouTube, Facebook, Instagram a Twitter) a youtuberom zároveň poskytuje komplexný servis.
Aký je rozdiel medzi influencerom a celebritou v kampani? Andrea Petriščáková zo Starmedie tvrdí, že tak excelentná exekúcia influencer marketingu ako aj starý známy celebrity endorsement na sociálnych sieťach ovplyvňuje konanie spotrebiteľov akurát ich treba správne pochopiť. Len vtedy ich značka môže využiť správne pre svoj prospech. A o tom vám Andrea porozpráva na tohtoročnom Online summite.
Vo voľnom čase je vášnivý fotograf, ktorý vystupuje pod prezývkou Shadex. Ale jeho doménou je online video. Klientom radí ako ako dostať brand na YouTube a ako s ním pracovať. Okrem toho prednáša v Slovak Business Agency a spravuje youtubový kanál pre archív televízie Markíza. Ladislav Shadex Bóna prijal pozvanie na tohtoročný Online summit. Bude hovoriť o tom, kde je miesto influencera v marketingovej stratégii. Ale aj o tom ako veľmi vie pomôcť značke. A tiež zodpovie na otázku či sú iné nároky na vloggera a influencera v online videu.
Kompletný program Online Summitu nájdete tu. V prípade záujmu sa môžete registrovať tu.