StoryEditor

Hotelová sieť Best Western ponúka nový marketingový koncept pre exkluzívne hotely

04.09.2017, 17:28
Autor:
DaHDaH
Budú profitovať z marketingových služieb hotelovej siete, zachovajú si však svoju nezávislosť.

Spoločný marketing a zároveň nezávislosť. Na tomto princípe postavila koncept novej značky jedna z najväčších medzinárodných hotelových sietí Best Western Hotel & Resorts. Tzv. soft brand BW Premier Collection zastrešuje exkluzívne hotely butikového typu, ktoré profitujú z marketingových služieb siete Best Western, avšak bez toho, aby museli prevziať kompletný branding.

Best Western Hotels &

Hotely sa nestávajú automaticky súčasťou značky, ponechávajú si svoju nezávislosť, akurát využívajú rezervačné kanály na webových stránkach Best Western. Hostia ubytovaní v hoteli BW Premier Collection majú tiež možnosť získať vernostné body od spoločnosti Best Western Rewards.

Western Hotels &

Vo svete funguje takmer 80 hotelov zastrešovaných značkou BW Premier Collection. Jedným z prvých hotelov v stredoeurópskom regióne, s ktorým spoločnosť podpísala spoluprácu, je viedenský hotel The Harmonie Vienna. Ďalším je V8 Hotel Superior v meste Böblingen na juhu Nemecka. Otvorenie je naplánované koncom tohto roka.

Do portfólia siete Best Western Hotel & Resorts patrí viac ako 4 000 hotelov v 90 krajinách sveta. Jej súčasťou je aj spoločnosť Best Western Hotels Central Europe GmbH, do ktorej patrí viac než 230 hotelov na Slovensku, Českej republike, Chorvátsku, Lichtenštajnsku, Luxembursku, Maďarsku, Nemecku, Rakúsku, Slovinsku a Švajčiarsku.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 00:12