Ako informoval operátor O2 Slovakia, od septembra prichádza zásadná zmena produktu Strieborný O2 Paušál.
„O2 opäť posúva hranice možného. Neobmedzené volania sa vďaka cenovke 20 eur prvýkrát stávajú masovo dostupné. Naviac, zákazníci okrem neobmedzených volaní získavajú neobmedzené SMS, balík dát a bonus na telefón, ktorý k paušálu jednoducho patrí,“ hovorí riaditeľ marketingu O2 Igor Tóth.
Aktualizácia:
„Nová produktová propozícia sa okrem jedinečnosti vyznačuje aj prehľadnosťou a jednoduchosťou. Kreatíva sa teda v podobnom duchu vyhýba zbytočným metaforám a prílišnej dramatizácii. Zároveň je vynovený Strieborný O2 Paušál atraktívny svojím obsahom, preto si zároveň zaslúži aj revolučný kreatívny koncept,“ vysvetľuje Lucia Petrášová, Head of Marketing Communication O2. Práve preto, podľa jej slov, prináša O2 zmenu v tradičnej stavbe spotu. O novej ponuke sa hovorí už od prvých sekúnd, pričom sa tak búra mýtus, podľa ktorého štandardná stavba televíznych spotov predstavuje packshot až v jeho závere.
Hlavnými hrdinami sú podobne ako v predchádzajúcej kampani živočíchy z podmorského sveta. Sprievodcom je znova uškatec Tóno, ktorý pre zákazníkov v Mori možností opäť objavil niečo nové. Tónovi spoločnosť kraby, ktoré pomocou slovných hračiek ľuďom odkazujú, aby neriešili „krabiny“. „Pri tejto ponuke, totiž skutočne nie je nad čím váhať. Všetci si teda môžu spokojne „klepetiť“, keďže vďaka O2 odteraz neobmedzené hovory do všetkých sietí vrátane EÚ stoja len 20 EUR mesačne,“ dodáva Lucia Petrášová.
Nová kampaň O2 štartuje v utorok 5.9.2017.
Vizitka kampane:
Agentúra: Oliver Agency Central Europe & Triad Advertising
Creative director: Juraj Bartoš
Strategy director: Martin WoskaArt director: Lukáš Karásek, Jakub Reken
Copywriter: Tomáš Slobodník, Adam Jánoš, Vlado Kurek, Matúš Hliboký
Social media brand manager: Martin Luther
Client servis director: Tina Bineva
Account manager: Saša Fránková, Zuzana Bosmanová
Strategic planner: Emil Myjavec