Spoločnosť PepsiCo odštartovala hlavnú podporu svojej značky Cheetos, ktorá bola tento rok uvedená na slovenský trh.
„V premiérovej kampani predstavíme značku Cheetos ako ideálne chrumky pre čo najširšiu skupinu ľudí, ktorých chceme osloviť zábavnou formou a obsahom. Veríme, že tým začneme nielen rýchlo posilňovať samotné vnímanie značky, ale i budovať pozíciu Cheetos ako významného hráča na trhu extrudovaných slaných pochutín,“ uviedla Hana Plešmídová, brand manažérka kategórie snakov spoločnosti PepsiCo.
Značka v kampani predstavuje svojho maskota – geparda Chestra, ktorý zosobňuje hlavnú ideu značky Cheetos – spoločník pri zábavných chvíľach s rodinou a priateľmi.
Televízny spot je vysielaný na TV Markíza a JOJ. V rámci sociálnych sietí je značka aktívna najmä na svojom lokálnom facebookovom profile a Instagrame. V rámci kampane bude realizovaná i digitálna aktivácia, ktorá bude mať okrem sociálnych kanálov presah i do online prostredia. Špeciálna aktivácia sa uskutoční i v mieste predaja, ktorej súčasťou budú ochutnávky produktov.
Vizitka kampane:
Timing: august – september 2017
Mediálne nasadenie: TV, online, sociálne siete, PR
Digitálna agentúra: 2Fresh
Produkčná agentúra: MarkBBDO