Ako Stratégie informoval Zdeněk Kovář z Fio banky, cieľom novej kampane je posilniť povedomie o Fio banke a zdôrazniť výhody jej produktov. „Zamerali sme sa predovšetkým na našu vlajkovú loď, teda účet bez poplatkov, ktorý ponúka viacero benefitov. Napríklad platby v eurách a korunách medzi Českom a Slovenskom zadarmo. A pretože nie sme bankou o jednom produkte, propagujeme v rámci TV kampane aj hypotéku. Ďalšie produkty podporíme v online,“ približuje Zdeněk Kovář.
Kampaň s názvom Nad e-mailamy divákov podľa banky ukazuje, že bankový svet nemusí byť zložitý. V prvom spote s názvom Kozmonauti sa v hlavnej úlohe radcu, sprievodcu a glosátora v jednej osobe predstaví Daniel Dangl. A to popri Jakubovi Kohákovi, ktorý je už dlhšie tvárou Fio banky v ČR.
A prečo sa banka rozhodla práve pre Dana Dangla? „Daniel je výrazná osobnosť s komediálnym talentom a presne zapadá do nášho konceptu TV spotov, ktoré sú hravé, zábavné, možno provokatívne, ale nie nudné. Nechceme byť nudnou bankou a v komunikácii sa toho držíme,“ dodáva Zdeněk Kovář.
TV spoty na Osobný účet bez poplatkov a Hypotéku sú na Slovensku plánované od septembra na staniciach Markíza Group.
Kampaň doplní päť pätnásťsekundových videí určených pre online, bannerová a PPC reklama.
Autorom kampane je kreatívec Pavel Sobek, producentom agentúra Savage.