„Obdobie pred otvorením školského roka je z hľadiska nákupného správania veľmi silné. Nerastie pritom len predaj školských potrieb, ale aj iných produktov a medzi nimi i desiatej do školy,“ hovorí Kristýna Vlasáková, špecialistka Mondelez pre instore aktivačné kampane.
Práve na toto obdobie pripravuje Mondelez v predajniach silnú podporu svojich kľúčových značiek Milka, Oreo, Brumík a Halls z kategórie čokolád, sušienok a bonbónov. Prvú spoločnú kampaň, ktorú tvorí viditeľné vystavenie v obchodoch vrátane letákovej podpory zároveň prepojí s doplnkovou kampaňou pripravovanou v online priestore a na sociálnych sieťach v spolupráci s youtuberom Expl0itedom. Známy youtuber je aj autorom špeciálneho školského zápisníka, ktorý bude v auguste a septembri vo vybraných predajniach distribuovaný zdarma za nákup vybraných produktov. V rámci kampane realizuje Expl0ited aj tri autogramiády v exponovaných obchodných centrách.
Kreatívny koncept instore kampane pripravila agentúra PR.Konektor, komunikáciu na sociálnych sieťach vrátane spolupráce s youtubermi zastrešuje influencerská agentúra The Hive.
Kampaň prebieha aj na českom trhu. Jej hlavnou tvárou je známy youtuber Jirka Král, ktorý navrhol špeciálne číslo svojho komiksového časopisu so zábavnými úlohami pre svojich fanúšikov.