Wolt povyšuje. Adam Lazár, Nikola Hlavenková a Jana Danielová získali nové pozície. 
StoryEditor

Tváre marketingu slovenského Woltu mieria na nadnárodné pozície

13.08.2024, 10:12
Autor:
redred

 

V rámci nedávnej globálnej reorganizácie oznamuje Wolt viaceré zmeny vo svojom marketingu.

Adam Lazár a Nikola Hlavenková rozširujú svoje pôsobenie a budú v oblasti spotrebiteľského marketingu, nových vertikál a partnerstiev viesť na regionálnej úrovni krajiny strednej a východnej Európy, konkrétne Slovensko, Česko, Poľsko, Maďarsko, Srbsko, Chorvátsko, Slovinsko a Rakúsko.

Adam Lazár sa stal novým regionálnym riaditeľom pre spotrebiteľský marketing. V novej úlohe bude Adam zodpovedať za strategické aspekty, teda cenotvorbu, dizajn a automatizáciu aplikácie Wolt, ako aj vylepšovanie vernostného programu Wolt+ pre vybrané krajiny strednej a východnej Európy. Adam začal svoju kariéru vo Wolte v roku 2021 na pozícii marketingového riaditeľa na Slovensku. Za necelé dva roky pôsobenia v spoločnosti výrazne prispel k expanzii Woltu, ktorá sprístupnila služby firmy vo viac ako 70 mestách na Slovensku. Za týmto úspechom stáli viaceré regionálne aj celonárodné brandové kampane, ktoré Adam so svojím tímom pripravoval. V roku 2023 sa jeho pôsobnosť rozšírila aj na riadenie marketingového tímu v Českej republike.

Wolt zažíva raketový rast a riadenie marketingu v každej krajine samostatne sa preto stávaločoraz náročnejším. Naša nová regionálna štruktúra prináša efektívnejší manažment a synergiu medzi krajinami. Veľmi sa teším, že táto zmena nám umožňuje zamerať sa detailne a cielene na užší okruh tém a vytvoriť tak jednotné riešenia pre celý región,“ hovorí Adam.

Nikola Hlavenková sa stala regionálnou marketingovou riaditeľkou pre nové vertikály a partnerstvá. V rámci novej pozície bude zodpovedať za riadenie Wolt Market, Retailových partnerov, Fast-Moving Consumer Goods, Wolt Drive a Wolt for Work. Okrem toho bude sledovať rozvoj a udržiavanie strategických partnerstiev na regionálnej a lokálnej úrovni. Nikola pôsobila pred Woltom viac ako 5 rokov na rôznych marketingových pozíciách v Anglicku, kde pracovala pre mediálnu agentúru so spoločnosťami ako Mattel, Bethesda či Wimbledon a následne viedla československý marketingový tím v Calzedonia group. V uplynulom roku zastávala pozíciu marketingovej manažérky pre Slovensko a Českú republiku so zameraním na platformu Wolt Market.

Tieto štrukturálne zmeny vnímam ako výbornú príležitosť na zefektívnenie a zjednotenie fungovania celého regiónu. Som presvedčená, že naši regionálni a lokálni partneri privítajú toto nové nastavenie, vďaka ktorému im budeme môcť poskytovať komplexnejší servis a jednotnú kontinuálnu komunikáciu a teším sa na nové výzvy,“ hovorí Nikola.

Novú pozíciu obsadila aj Jana Danihelová, ktorá v rámci novej štruktúry nastupuje na pozíciu regionálneho nákupcu médií.

 

01 - Modified: 2024-01-05 09:57:08 - Feat.: - Title: Značku robí spokojný zákazník. Radi mu dávame niečo navyše 02 - Modified: 2023-07-21 17:00:00 - Feat.: - Title: Vymeň bucket of doubts za bucket of love, vyzývajú KFC a Wolt 03 - Modified: 2023-07-03 15:26:16 - Feat.: - Title: Hodnotenie bola pre mňa super nováčikovská skúsenosť 04 - Modified: 2023-05-31 11:44:23 - Feat.: - Title: Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie 05 - Modified: 2023-05-29 08:15:14 - Feat.: - Title: Marketingový riaditeľ Wolt: Kuriéri sú tvárou našej značky, dôležitým PR a trošku aj rizikom
menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. november 2024 12:59