Alexandra Martináková je novou CEO agentúry Made by Vaculik.
StoryEditor

MADE BY VACULIK má novú riaditeľku

24.07.2024, 11:01
Autor:
redred

Na čelo agentúry MADE BY VACULIK sa od júla postavila opäť žena. Novou riaditeľkou sa stáva Alexandra Martináková, ktorá v agentúre pôsobila ako Strategy Director.

Na pozícii strieda Ondreja Gečeho, ktorý sa vracia k svojim produkčným koreňom.

„Saškino strategické uvažovanie, racionalita, zodpovednosť a rozhľadenosť sú ideálne vlastnosti, pre ktoré som si ju vybral za novú riaditeľku agentúry. V agentúre pôsobí už 3 roky a veľmi úspešne. Dôverne pozná chod agentúry, ľudí u nás aj na strane klientov a má prirodzený rešpekt.

Na post CEO sa vypracovala  z pozície Strategickej riaditeľky, podobne ako tomu bolo v minulosti v prípade Zuzky Ďurčekovej. Som presvedčený, že rovnako úspešná bude aj naša nová etapa so Saškou," povedal Chairman a Founder agentúry Juraj Vaculík. 

„Prijať miesto riaditeľky pre mňa nebolo ťažké rozhodovanie napriek rešpektu, ktorý voči tejto funkcii mám. Naša agentúra je plná talentovaných ľudí, máme skvelých klientov, takže budem rada aj naďalej súčasťou krásnych projektov, ktoré tvoríme, aj keď už z ‘riaditeľne‘," s úsmevom dodáva Alexandra Martináková, CEO agentúry a pokračuje: "Tento mesiac sme sa navyše po vyše 13 rokoch presunuli na novú adresu, takže tých nových začiatkov máme viac. Verím, že budú znamenať aj pozitívne osvieženie pre celú agentúru."

Kto je Alexandra Martináková

Vyštudovala sociológiu na Univerzite Komenského v Bratislave. Láska k matematike a dátam jej otvorili dvere do sveta prieskumov a tak svoju kariéru zažala v agentúre TNS, neskôr Kantar, kde pracovala na pozícii Senior konzultantky v oblasti stratégie značky, testovania komunikácie, inovácii a CX.

Pracovala pre značky ako Heineken, Tatra Banka, Raiffeisen banka, Telekom a Orange. Nadobudnuté poznatky neskôr zúročila ako Strategická riaditeľka v MADE BY VACULIK, kam nastúpila v roku 2022. Ako matka dvoch detí sa podľa vlastných slov snaží nepozerať na ne ako na výskumné objekty, aj keď si často nedokáže pomôcť, pretože jej často slúžia ako inšpirácia pri hľadaní nových marketingových trendov. 

01 - Modified: 2024-05-06 12:55:34 - Feat.: - Title: Česi sa spoliehajú na tutovky, tendre sú naozaj problém a testovanie vedie k priemernosti 02 - Modified: 2024-05-24 06:20:06 - Feat.: - Title: Milan Bielik o Young Lions 2024: O budúcnosť reklamy vôbec nemám strach 03 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr 04 - Modified: 2023-12-14 14:16:18 - Feat.: - Title: Love brand sa nezrodí zo dňa na deň, je to proces na dlhšiu trať 05 - Modified: 2023-11-03 09:21:01 - Feat.: - Title: Orange predstavuje vianočnú kampaň. Do pozornosti dáva ďalší mikropríbeh ľudskosti
menuLevel = 2, menuRoute = news/kto-kam, menuAlias = kto-kam, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. september 2024 14:02