Novou členkou top manažmentu agentúry sa stala skúsená Anna Dzurjaníková, ktorá od 1. júna nastúpila na pozíciu Chief Operation Officer.
Anna Dzurjaníková vyštudovala sociálnu pedagogiku na Pedagogickej fakulte UK v Bratislave. V reklamných vodách sa pohybuje viac ako 17 rokov. Začala na pozícii Account Executive v Istropolitane Ogilvy. Postupne sa vypracovala na pozíciu Unit Directora v MUW Saatchi & Saatchi, kde viedla najväčších klientov v agentúre takmer 8 rokov. Následne svoje pracovné skúsenosti rozšírila na pozícii CEO v agentúre Zaraguza.
“Posledné roky som sledovala rast a úspech agentúry z diaľky. MullenLowe GGK je jednou z najstarších agentúr na Slovensku a klobúk dole ako sa opäť dostali medzi TOP agentúry. Keď ma Marek oslovil s touto ponukou, dlho som neváhala, hľadá k sebe parťáka ktorý bude riešiť primárne operatívu čo je mojou silnou stránkou a tak sa budeme dopĺňať. Prvý mesiac agentúry mi ukázal koľko šikovných a kvalitných ľudí je v agentúre a tak som presvedčená že budeme deliverovať prácu na špičkovej úrovni,” dodala Anna Dzurjaníková, COO MullenLowe GGK.
Rast agentúry v ostatných rokoch spôsobilo najmä viacero úspechov v novom biznise (TIPOS, BILLA, ČSOB). To bolo aj primárnou motiváciou k obsadeniu novej pozície.
Marek Pajtáš, CEO agentúry, k tomu dodal: “Z môjho pohľadu je kľúčovou výzvou naďalej dodávať našim klientom tie najlepšie výstupy a čo najkvalitnejší servis. Annin vklad bude v tomto smere zásadný, keďže bude mať takpovediac pod palcom všetky procesy v agentúre. Náš dialóg ma od začiatku presvedčil, že naša spolupráca bude príjemná a vzájomne prospešná.”