Počas svojej 11-ročnej kariéry v spoločnosti The Coca-Cola Company pôsobil Martin Binder na manažérskych pozíciách vo viacerých európskych krajinách. Má bohaté skúsenosti so strategickým riadením pre národné trhy vo Švajčiarsku, v Rakúsku a Nemecku. Zohral kľúčovú úlohu pri plánovaní hlavnej obchodnej agendy pre strednú Európu. V rokoch 2018 až 2020 pôsobil na českom aj slovenskom trhu ako Business & Commercial Strategy Manager. Osem rokov bol zodpovedný aj za partnerstvo spoločnosti s McDonald’s na stredoeurópskych trhoch.
„Mojím hlavným cieľom je rast našich obľúbených značiek na českom a slovenskom trhu a hľadanie príležitostí na expanziu do nových kategórií. Myslím si, že oba trhy majú v tomto smere obrovský potenciál a chcel by som zabezpečiť, aby spotrebitelia mali vždy naše produkty na dosah ruky. Chcel by som tiež posunúť spoluprácu s naším silným partnerom, spoločnosťou Coca-Cola HBC, na vyššiu úroveň,“ povedal Martin Binder, nový generálny riaditeľ spoločnosti Coca-Cola Česká republika.
Pred príchodom do spoločnosti Coca-Cola pôsobil Martin Binder ako podnikateľ viac ako osem rokov a vybudoval IDEAL Live Marketing, najviac oceňovanú live marketingovú agentúru v Rakúsku, kde sa zameral predovšetkým na B2B podujatia a projekty.
Martin Binder získal vysokoškolské vzdelanie v odbore Predaj a marketing na Univerzite aplikovaných vied pre manažment a komunikáciu vo Viedni. Medzi jeho silné stránky patrí schopnosť myslieť systematicky so zameraním na vyhľadávanie obchodných príležitostí a budovanie vzťahov s kľúčovými stakeholdermi. Voľný čas rád trávi s rodinou a tiež sa venuje športom – najmä bicyklovaniu, behu a turistike. Pri relaxe Martin rád počúva klasickú hudbu a je vášnivým fanúšikom Mozarta.