Po novom je celá agentúra rozdelená na tri unity a s tým súvisí aj vytvorenie novej pozície Chief Operating Officer, ktorou sa stala Katarína Bizubová. Bude zodpovedná za celkový chod accountského oddelenia a správny traffic v agentúre.
Kreatívny trojzáprah
V súvislosti s uvedenými zmenami dochádza k posilneniu vo vedení kreatívneho oddelenia. K doterajšiemu kreatívnemu riaditeľovi Vlado Slivkovi pribudli ďalší dvaja - Braňo Mladý a Peter Ižo.
V rámci agentúrnej štruktúry sa tak Vlado Slivka stáva Chief Creative Officer a zároveň bude viesť jeden z unitov. Peter Ižo, ktorý naposledy pôsobil ako kreatívny riaditeľ v MADE BY VACULIK, bude kreatívne viesť ďalší z unitov ako Associate Creative Director. Do tretice, Braňo Mladý po dvoch rokoch pôsobenia v agentúre na pozícii Head of Art takisto prešiel na pozíciu Associate Creative Director a kreatívne povedie tretí unit.
„Doterajších dva a pol roka v agentúre na pozícii Creative Directora bolo intenzívnou jazdou. Riešime príjemné výzvy, keďže s príchodom nových značiek stúpa aj objem práce. Petrov príchod vnímam v tomto smere ako výrazný support a zároveň ako posilnenie našich kreatívnych ambícií. Braňo bol uplynulé dva roky mojou pravou rukou a jeho kreatívne schopnosti výrazne prispeli k úspechom, ktoré sme za uplynulé obdobie dosiahli. Jeho postup na kreatívneho riaditeľa je len prirodzeným vyústením jeho schopností. Teším sa na tvorivý dialóg s chalanmi,“ dodal Vlado Slivka.
Čo očakávajú od nových pozícií Peter Ižo a Braňo Mladý?
„Na prácu v MullenLowe GGK sa veľmi teším. Plány a ambície, ktoré mi chalani predstavili, mi imponovali a s nadšením som tieto výzvy prijal. Bude mi cťou spolupracovať s takými renomovanými kreatívcami ako sú Vlado a Braňo, verím, že to bude pre obe strany obohacujúce. Navyše s Braňom máme za sebou bohatú minulosť na spoločných projektoch, som rád, že sa opäť stretávame. Veľmi sa teším aj na nových kolegov a kolegyne, a samozrejme na nových klientov, ktorým budem rád odovzdávať svoje schopnosti a skúsenosti.“ uviedol Peter Ižo.
„Vážim si dôveru Vlada aj Mareka a veľmi ma teší nová akvizícia v podobe top kreatívca Empega! Nepochybne nadviažeme na naše úspešné spoločné projekty a verím, že posunieme kreatívny servis pre našich klientov o ďalší level,“ povedal Braňo Mladý.
K rozšíreniu kreatívneho oddelenia sa vyjadril aj CEO agentúry MullenLowe GGK Marek Pajtáš: „Zhodou okolností to vyšlo tak, že tieto zmeny u nás idú ruka v ruke s rebrandingom v rámci MullenLowe Global. Permanentná zmena je asi jediná konštanta v našej branži. Verím, že v tomto kreatívnom trojzáprahu posunieme agentúru a značky našich klientov o ďalší kus dopredu."