Martin Mrva nastúpil ihneď po štúdiu do spoločnosti Dedoles, kde pôsobil deväť rokov na marketingu a vypracoval sa až na pozíciu CMO.
Po deviatich rokoch Mrva cítil potrebu zmeny a rozhodol sa svoju kariéru posunúť. Ako aktívny športovec prijal výzvu vimperskej spoločnosti Virtual Training, za ktorou stojí platforma pre virtuálne cyklistické tréningy ROUVY.
„Sme českou spoločnosťou s globálnym biznisom, kladieme dôraz na dlhodobý rast. Kvalitní, pracovití a talentovaní ľudia so skúsenosťami, expertízou v danej oblasti, túžbou učiť sa a láskou k športu, sú pre nás kľúčoví.
Verím, že Martinove skúsenosti s budovaním brandu, strategickým plánovaním a integrovanými 360´ kampaňami zahrŕňajúcimi digital performance, SEO a sociálne siete, posunú našu vizibilitu a vygenerujú ďalšie zaujímavé biznisové príležitosti," hvoorí CEO RUVY Petr Samek. Firma patrí do portfókia Pale Fire Capital.
„Špecializujem sa na výkonostný marketing, prieskumy trhu a brandbuilding. Snažím sa do praxe aplikovať najnovšie vedecké poznatky v oblasti marketingu. ROUVY je inovatívna firma, sprístupňuje nové technológie typu AR širšej verejnosti, má výrazný brand a vysoko kvalitný produkt za dobrú cenu zameraný na aktívnu komunitu športovcov po celom svete. Jadro zákazníckej bázy je v zahraničí, o to zaujímavejšia bude práca s dátami a zviditeľnenie doma a v susedných štátoch. Zapracovať sa na novom komunikačnom koncepte bude výzva, na ktorú sa veľmi teším," povedal marketingu ROUVY Martin Mrva.
Martin Mrva študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Aktívne sa venuje témam diverzity a inklúzie. Verí, že svet indooru a outdooru sa dá výborne prepojiť a cyklistika je toho žiarivým príkladom. Rád oddychuje pri kultúre - divadle, hudbe ale aj aktívne pri cestovaní či športe.