Po 11 rokoch odchádza z funkcie marketingovej manažérky v neziskovej organizácii Dobrý anjel Ľudmila Kolesárová. Oznámila to na svojom faceboovom profile, kde uviedla, že 11 rokov v kreatívnej pozícii je tak akurát. „Aj Dobrému anjelovi prospeje nový vietor do plachiet. Starostlivo sme vybrali na marketing dokonca dvoch šikovných ľudí, sú skvelí, bude to skvelé,“ uviedla Kolesárová.
„Práca v Dobrom anjelovi je plná inšpirácie práve v ťažkých príbehoch, s ktorými sa stretávame každý deň a pritom vieme, že ich dokážeme ovplyvniť, ak ten náš marketing bude dobrý. Môcť ponúkať na predaj dobrý pocit a zároveň ovplyvňovať životy a spoločnosť k lepšiemu je krásne. Inšpiráciou sú aj dobrí ľudia, ktorí sú ochotní pomáhať. Dôležité je robiť to vkusne a bez prehnaného pátosu a vydierania,“ vyjadrila sa Kolesárová pre Stratégie v čase, keď bola nominovaná na ocenenie Marketér roka 2018.
Jej profesijné kroky vedú od začiatku februára do Denníka N, kde sa bude venovať marketingu, projektovému manažmentu a tiež písaniu. S titulom spolupracuje už od jari 2020.
Kreatívne komunikáciu Dobrého anjela dlhodobo zastrešuje agentúra MADE BY VACULIK. Silným momentom, okrem iných, bola kampaň k 10. výročiu fungovania organizácie. Motívom kampane z roku 2016 boli šatky ako symbol ľudí, ktorí trpia rakovinou a ktoré nosia pri liečbe.
V rámci kampane vznikli tiež autentické nahrávky, v ktorých vyliečené deti ďakujú darcom prispievajúcim do Dobrého anjela už od jeho vzniku, teda presne 10 rokov.
O zmenách na marketingovom oddelení Dobrého anjela budeme informovať.