Launch Burger Kingu v Bratislave – Prepáč mekáč. Z nenápadného malého zadania na uvedenie jednej prevádzky v nákupnom centre sa stala výrazná zdravo drzá kampaň, na ktorú dokonca zareagoval aj hlavný konkurent.archív
StoryEditorMARK BBDO opúšťa kreatívny riaditeľ Vlado Slivka
Pre agentúru pracoval sedem rokov.
V agentúre MARK BBDO končí kreatívny riaditeľ Vlado Slivka. "Boli to roky tvrdej práce, počas ktorých som spoznal množstvo skvelých ľudí medzi kolegami, klientmi alebo externými spolupracovníkmi. Ale aj veľa radostných okamihov ako boli nedávne úspechy na Zlatom klinci. Som za to všetko vďačný a hoci sa dnes poberáme každý svojou cestou, ďakujem za túto skúsenosť. Good luck, BBDO," napísal na svojom facebook účte Slivka.
Vlado Slivka pracoval pre MARK BBDO od roku 2013, predtým získal skúsenosti v agentúrach Mayer McCann Erickson, Wiktor Leo Burnett a Istropolitana Ogilvy.
V BBDO pracoval pre viacero klientov, v poslednom období sa jeho práca spájala predovšetkým s klientmi Swan, Lesoochranárske zoskupenie VLK či Liga za duševné zdravie.
01 - Modified: 2021-06-14 08:08:27 - Feat.: - Title: Spoločnosť RAJO spúšťa pri príležitosti 25. narodenín kampaň
02 - Modified: 2020-10-20 09:03:32 - Feat.: - Title: MARK BBDO s novým kreatívnym riaditeľom
03 - Modified: 2020-09-28 08:36:37 - Feat.: - Title: Rajo s novým spotom. Poznáte tú pieseň?
04 - Modified: 2020-06-22 14:03:42 - Feat.: - Title: Začnime si vážiť dušu, vyzýva Liga za duševné zdravie
05 - Modified: 2020-06-04 09:54:07 - Feat.: - Title: #jemito4, odkazujú zákazníci 4ky v novej kampani