Agentúra PS:Digital sa rozrastá. Od októbra je na pozícii Head of Ideas Katka Kurečková. Nahradí Idu Vrabcovú Bírovú, ktorú čakajú materské povinnosti.
Katka sa venuje reklame od roku 2002. Na pozícii copywriter pôsobila v niekoľkých reklamných agentúrach ako napríklad Mayer McCann-Erickson, MUW Saatchi & Saatchi, VACULIK Advertising, na pozícii teamleader v agentúre applepie. “Z tejto akvizície máme nesmiernu radosť. Katka je človek, ktorý je v reklamnej brandži známy a aj rešpektovaný a určite sa aj my máme od nej čo učiť. Práce, na ktorých sa podieľala, získali mnoho ocenení na kreatívnych súťažiach nielen na Slovensku ale aj vo svete, no najdôležitejšie je, že k nám výborne zapadla ” hovorí Peter Šebo, Founder & CDO PS:Digital.
Katka si na chvíľu oddýchla od reklamného sveta študijným pobytom na Bali, odkiaľ aj freelancovala. Teraz je späť v agentúre. “Freelancerský život je super, písať a vymýšľať môžete aj z druhej strany zemegule, ale po čase príde socializačný deficit. Ja som celkom kontaktný typ, práca v tíme ma vždy bavila. Teším sa, že si môžem rozšíriť obzory v digitále a spolupracovať so šikovnými, mladými ľuďmi v PS:Digital,” hovorí Katarína Kurečková, Head of Ideas PS:Digital.
Katka má vyštudovanú Katedru žurnalistiky na FF UK v Bratislave, moderovala v siedmich rádiách (napr. Rádio Jemné, Rádio Twist, Rádio Koliba/Okey). V roku 2015 získala štipendium na Indonézskom inštitúte umení na Bali, kde tri roky študovala balijský tanec a umenie. Píše scenáre a články, moderuje eventy, je autorkou detskej knižky Katka a jej Zdravý duch.
Pracovala pre značky: Audi, Toyota, Heineken, Lavazza, Coca-Cola, Durex, Orange, Mastercard, Intersport, Avon a množstvo ďalších. Práce, na ktorých sa podieľala, získali viac ako 20 ocenení na kreatívnych súťažiach nielen na Slovensku a v Čechách, ale aj na festivaloch kreativity v mestách New York, Cannes, Merribel, Stockholm, Riga, Portorož.
Aktuálne je aj čerstvou externou doktorandkou na Katedre marketingovej komunikácie FF UK v Bratislave.